قفسه راک در بهارستان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Rock shelf-1
Rock shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



در سال شمسی مجسمه‌ای معروف به فرشته آزادی در میدان بهارستان نصب شد. این مجسمه با هزینه شخصی سردار اسعد بختیاری برای مجلس خریداری شده بود. مجسمه فرشته آزادی در این طرح در حال کشتن دیو است.بداد در زیر پای خود است. و در دست راست فرشته شمشیر و در دست چپ وی مشعلی از روشنایی قرار داشت. این مجسمه بعد از انقلاب ۵ مدتی با تغییر پوشش باقی بود و سپس از میدان بهارستان برداشته شد.

اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

از مهم‌ترین اتفاقات در این میدان می‌توان به ایجاد نخستین مجلس قانون‌گذاری در دوره مشروطه، به توپ بستن مجلس زیر نظر لیاخوف روسی، راه‌پیمایی مخالفان و موافقان دکتر مصدق و... اشاره کرد. برخی از رویداد تاریخی بهارستان شامل موارد زیر می‌شود:


با توجه به تغییر روش های انبارداری و نیاز به افزایش سطح اتوماسیون و هوشمندسازی انبارها، شرکت دانش بنیان &#;کیا گیتی صنعت&#; با کمک متخصصان و دانش آموختگان نخبه کشور با هدف ارائه راه حل های نوین در صنعت لجستیک و انبارداری آغاز به کار کرد.

 تهران دارای بیشترین تعداد هایپرمارکت و فروشگاه در کشور می باشد همین امر وجود یک نمایندگی قفسه فروشگاهی در این شهر را بیشتر نمایان می کند. تک قفسه معتبرترین مرکز فروش قفسه های فلزی در تهران ، که تمامی قفسه فلزی های مورد نیاز یک فروشگاه را ارائه می دهد. شما می توانید برای خرید بی واسطه انواع قفسه فروشگاهی در تهران به فروشگاه آنلاین این مرکز مراجعه نمایید و بدون صرف هزینه اضافی خرید مطمئن و سریع را انجام دهید. برای خرید قفسه مد نظر ابتدا فضای مجموعه و حجم کالا را در نظر بگیرید و سپس از انواع قفسه فروشگاهی در این مجموعه اقدام به خرید نمایید.

هدف اصلی شرکت راک صرفا فروش محصولات نیست، بلکه تمرکز اصلی شرکت، ارائه مجموعه کاملی از خدمات شامل: مشاوره، طراحی، تولید، اجرا و پشتیبانی دائمی از مشتریان خود بصورت ساعته در طول روز هفته است.. با است.فاده از محصولات و خدمات متنوع و گسترده راک، امکان نگهداری هر نوع محصول و کالایی در هر انبارو فروشگاهی در بهترین حالت ممکن فراهم می گردد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بهارستان