قفسه سوپرمارکتی در فیروزکوه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



در طول مسیر این قطار، شاهکارهای معماری متعددی وجود دارند. پل ورسک یکی از مهم‌ترین سازه‌های موجود در این مسیر ۸ کیلومتری است.. این پل در ارتفاعات شهرستان سوادکوه ساخته شده. جالب است. بدانید که در ساخت این پل از هیچ فلزی است.فاده نشده و مصالح اصلی آن، فقط ملات و سیمان و شن است..

چشمه آب معدنی خمده در فاصله ۵ کیلومتری جاده تهران، فیروزکوه و در مسیر رودخانه حبله رود و در نزدیکی روستای خمده واقع شده‌است. فاصله این چشمه تا جاده فیروزکوه – زرین دشت ۵ کیلومتر است.. آب این چشمه برای درمان بیماری‌های مفاصل و است.خوان، بیماری‌های پوستی (جوش- زخم و …) و زردی کاربر دارد. فصل است.فاده از این آب بهار و تابستان است..

با انتخاب مسیر اول،‌ از میان دره و در کنار رودها و مزارع سرسبز قدم خواهید زد. مسیر دوم نیز از بالای دره عبور می‌کند. به امامزاده که رسیدید، آبشار و چشمه آب طبیعی در آنجا خواهید دید که می‌توانید با خیالی راحت از آب آن بنوشید. با رفتن به روستای لزور، فاصله کمی از تنگه واشی خواهید داشت و از طریق یک جاده خاکی به روستای جلیزجند که مبدأ سفر به تنگه واشی است.، خواهید رسید.


مجموعه پرشین راک با حذف تمامی واسطه ها و ارتباط مستقیم با مصرف کننده توانسته به صرفه ترین قیمت نهایی محصول را در اختیار مشاری خود قرار دهد و همین امر سبب شده است. تا شما مشتریان عزیز هزینه بدون پرداحت هزینه به واسطه ها محصول خود را تهیه کنید.

شركت صنعتی پرشين صنعت آسيا ، فعال در زمینه تولید لوازم فروشگاه های زنجیره‌ای در سراسر کشور می‌باشد که فعالیت خود را از سال آغاز و تا‌کنون با تکیه بر دانش فنی متخصصین و مشاوره کارشناسان مجرب در تمام مراحل فرایند تولید و با عنایت پروردگار به تولید محصولاتی با بالاترین سطح کیفی، توام با دانش و طراحی منحصر به فرد در این عرصه مشغول به فعالیت می باشد .

ارائه خدمات متمایز طراحی دکوراسیون داخلی سوپرمارکت در شرکت تولیدی رادان صنعت شرق با است.فاده از تجهیزات و ماشین آلات مدرن روز در تولید انواع قفسه فلزی فروشگاهی، قفسه انبار، قفسه هایپر مارکت و... باعث شده است. تا رضایت کامل مشتری خود را جلب نماییم.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در فیروزکوه