قفسه سوپرمارکتی در ورامین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Supermarket shelf-1
Supermarket shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



در طول زمان مهاجران زیادی به منطقه ورامین جذب شده‌اند که برخی از این مهاجران به دلیل‌های سیاسی کوچانده شده و برخی خود به این منطقه کوچیده‌اند. این مردمان با قومیت‌های مختلف همگی مردمان بومی منطقه محسوب می‌شوند که قبل از دوران معاصر به ورامین آمده‌اند.

یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی شهرستان ورامین، بنای تاریخی قلعه ایرج است.. قلعه ایرج در مجاورت روستای عسگرآباد عباسی و در ضلع شمالی بزرگ‌راه شهدای پرواز شهرستان پیشوا قرار دارد. این قلعه در حقیقت بزرگ‌ترین قلعه‌ خشتی نظامی در ایران محسوب می‌شود. تاریخ ساخت قلعه به دوران ساسانیان بازمی‌گردد و به دلیل فرسایش در حال نابودی است..

یکی دیگر از غذاهای سنتی و پرطرفدار شهرستان ورامین، اشکنه ورامینی است.. این غذای سنتی توسط مردم محلی برای روزهای سرد زمستان تهیه می‌شود. اشکنه ورامینی از مواد اصلی شامل پیاز، گوجه، سیب‌زمینی، شنبلیله و تخم‌مرغ است.فاده می‌گردد.


صنایع قفسه بندی میلان عرضه کننده کلیه تجهیزات فروشگاهی از جمله است.ند فروشگاهی ، نردبان ، رگال ، رگال لباس ، پالت پلاستیکی ، سبد خرید ، کالسکه خرید ، میز چک اوت ، راهبند فروشگاهی ، سبد حراجی و... با بهترین قیمت و کیفیت در سراسر کشور میباشد .

یکی از خدمات قابل ارائه شرکت رادان صنعت شرق، ساخت، تولید و چیدمان قفسه های سوپرمارکتی می باشد که با توجه به فضای مغازه شما، در اندازه های گوناگون تولید می شود و طراحان حرفه ای ما با طراحی خلاقانه و مدرن، سعی در ارائه طرحی زیبا و در عین حال است.فاده بهینه از فضاهای خالی می نمایند.

این قفسه بندی ها برای زمانی که نمی خواهیم قفسه به دیوار نصب شود مورد است.فاده قرار میگیرد. این نوع قفسه بندی دارای پایه و تعادل مناسب بوده و صرفا روی زمین کنار دیوار قرار گرفته ولی به دیوار متصل نمی شود. همانطور که از نام آن پیداست این قفسه بندی یکطرفه است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ورامین