قفسه فروشگاهی در دماوند ( فروش, مشاوره و اجرا )

Store shelf-1
Store shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



در بخش پیدایش رودها در کتاب بندهش از البرز به عنوان نقطه پیدایش رودهای ایران یاد شده که از آن رودهای بسیار جاری شده‌است و به گوشه گوشه ایران گسترش یافته نام برده می‌شود و بیان می‌شود که رودی به سمت خراسان و رودی به سمت آسورستان و رودی به سمت دجله و رودی از سپاهان (اصفهان) به خوزستان و رودی به سمت دیلمان و رودی به سمت گرگان و رودی به سمت آذربایجان جاری شده‌است

نام دماوند به دو صورت دماوند و دنباوند ثبت شده است.. این کوه را با نام‌های کاملا متفاوت بیکنی و جبل لاجورد نیز معرفی کرده‌اند. در مورد دلیل نام‌گذاری دماوند در فرهنگ معین آمده است.: دم (دمه، بخار) + آوند = دماوند؛ دارای دمه و دود و بخار (آتشفشان).

در اشعار و منظومه‌های شاعران دیگر از جمله قصیده‌ای از ناصرخسرو، منظومه ویس و رامین از فخرالدین اسعد گرگانی و قصیده‌ای از خاقانی تلمیح این اسطوره دیده می‌شود. قصیده دماوندیه دوم که در سال توسط ملک‌الشعرای بهار سروده شد، از شعرهای معروفی است. که درباره دماوند سروده شده، چنین است.:


همچنین با توجه به افزایش چشمگیر فروشگاه ها و هایپرمارکت های کوچک و بزرگ در کشور، نیاز مبرمی به است.فاده از سیستم های قفسه فروشگاهی دیده می شود که در بخش دیگری از محصولات رادان صنعت شرق که مرتبط با این مدل قفسه ها می باشد، تولیدات و محصولات معرفی گردیده است..

قفسه یکطرفه کنار دیواری از انواع قفسه های فروشگاهی است. که در سوپرمارکت ها و فروشگاه های بزرگ کاربرد دارد. این نوع قفسه بندی فروشگاهی به دلیل است.فاده بهینه از فضا جهت است.فاده برای قفسه بندی انبار و یا قفسه بندی فروشگاه بسیار مناسب است.. جهت اطلاعات بیشتر در مورد  

رسیس راد ایران، یکی از بهترین تولید کنندگان قفسه بندی فروشگاهی است. که طراحی قفسه با خم بی (b) را در دست دارد. این باعث شده است. که ضخامت فلز به کار رفته بالاتر بوده و است.قامت بیشتری را از آن خود کند. ضمن آنکه تمامی صفحات و طبقات در قفسه بندی، دارای رنگ الکترواستاتیک با دوام بالا می باشد که در عین حفظ ماندگاری بالا، زیبایی ظاهری قابل توجهی را به قفسه های فلزی می بخشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دماوند