قفسه فروشگاهی در پیشوا ( فروش, مشاوره و اجرا )

Store shelf-1
Store shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

احداث مترو در ورامین، پیشوا و قرچک بیش از ۵ سال قبل آغاز شده و هربار نماینده‌های مجلس از طریق وعده پیگیری آن از مردم رأی گرفتند، اما متولی اجرای این پروژه بارها بین شرکت راه آهن و شرکت مترو دست به دست شده است.، با پیگیری‌های محسن منصوری، است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:


صنایع فلزی عدل، یکی از بهترین تولید کنندگان قفسه بندی فروشگاهی است. که با نیم قرن تجربه در این حوزه فعالیت داشته و سیستم های قفسه بندی با است.حکام لازم و طراحی مناسب را عرضه نموده است.. این شرکت، طراحی و تولید انواع سیستم های قفسه بندی 

شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق با پشتوانه تجربه بیش از یک دهه در صنعت ایران زمین و بعنوان برترین تولیدکننده انواع قفسه همچون قفسه انبار، قفسه فروشگاهی و با داشتن کادری مجرب در بخش سیستم های قفسه بندی آماده ارائه خدمات به کلیه مشتریان میباشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید قفسه و فروش قفسه و همچنین سیستم های قفسه و قفسه بندی میتوانید با همکاران واحد فروش رادان صنعت شرق در ارتباط باشید.

پروژه قفسه بندی فروشگاه های ژانیا ماركت ارومیه که از نوع قفسه فروشگاهی می باشد در سال توسط شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق اجرا گردیده است.. این پروژه قفسه بندی فروشگاهی با است.فاده از بهترین نوع قفسه در سیستم قفسه فروشگاهی انجام و تحویل گردیده است. و از کیفیت بالایی برخوردار میباشد. شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق بعنوان تولیدکننده برتر ایران در زمینه های مختلف قفسه بندی، قفسه فروشگاهی، قفسه انبار و انواع دیگر قفسه با است.اندارد های روز اروپا میتواند بهترین انتخاب برای ارائه سیستم های متنوع قفسه بندی به شما عزیزان باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در پیشوا