قفسه فلزی در شهرک صنعتی خرمدشت تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

metal shelf-1
metal shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



هنرکده فن و هنر ایران زمین از سال در منطقه قلهک مشغول به کار بوده و در گذشت این سالیان توانسته تجارب و تجهیزات خود را برای ساخت نمونه های سفارشی و  بسیار با کیفیت آماده کند . ما از ابتدا نمونه ساز بودیم و هیچ گاه تمایل به سری سازی نداشتیم  . ما از اهالی قدیم منطقه قلهک هستیم , اصالتا یزدی هستیم .  ...  هم اکنون در تهران شهرک صنعتی خاوران مستقر هستیم و آماده ارائه خدمات نجاری , طراحی  و مشاوره  به مشتریان هستیم .

شرکت تهویه نو آستیاک (سهامی خاص) مجری و تولید کننده کانال های انتقال هوا (کانال سازی و طراحی و اجرای سیستم های اگزاست موضعی و سیستم های شوتینگ زباله و ملحفه با گرد هم آوری مجرب ترین و حرفه ای ترین افراد در این زمینه و با هدف صنعتی کردن و علمی ساختن...

مرکز تخصصی طراحی سایت در شهرستان شهریار و غرب است.ان تهران پاسیاد وب است.فاده از جدیدترین متد طراحی سایت ، طراحی با در نظر گرفتن کلیه قوانین جدید سئو و بهینه سازی وب سایت.... طراحی با طعم صداقت همین الان تماس بگیرید و از دقیقه مشاوره رایگان ما است.فاد...


اگرچه قفسه های پیچدار زیبا نیستند ، اما این نوع قفسه یکی از مطمئن ترین ، با دوام ترین و راحت ترین نوع قفسه های صنعتی است.. همچنین به عنوان قفسه های پیچ دار کمتر شناخته می شود ، قفسه های پرچ از مجموعه ای از پرچ های به هم پیوسته و گرانش برای ایجاد بستری برای مواد است.فاده می کند. پرچ ها روی قفسه چسبانده می شوند و به شکاف های از پیش ساخته شده در قاب قفسه می چسبند. تنها چیزی که نیاز است. چند ضربه چکش لاستیکی است. و در جای خود قفل می شوند. جاذبه بقیه کارها را انجام می دهد.

این است.ان به دلیل مهارت بالا در ساخت قفسه های با کیفیت و مقاوم در انواع ابعاد توانسته است. با در دست داشتن آخرین تکنولوژی و تجهیزات روز دنیا با شرکت های تجاری بسیار بزرگی وارد همکاری شود و بهترین نوع تولیدات خود را برای ایجاد فضایی مناسب  در انبار های مختلف ارائه داده است.. این امر در بالا بردن رزومه کاری آن ها نقش قابل توجهی ایفا می کند و باعث شده است. در سراسر ایران بتوانند بهترین طراحی و تولیدات خود را عرضه نمایند.

نمونه هایی از صنایعی که ممکن است. قفسه های انبار برای آنها موجود باشد عبارتند از: خدمات گاراژ و خودرو ، صنایع غذایی ، آموزش ، حمل و نقل مواد ، خدمات پستی ، مراقبت های بهداشتی ، بانکداری ، ارتش ، دولت ، ادارات ، تولیدات صنعتی و غیره.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی خرمدشت تهران