قفسه فلزی در ملارد ( فروش, مشاوره و اجرا )

metal shelf-1
metal shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



مردم ملارد مردمی سخت کوش و معتقد بوده و هستد و در دروان انقلاب اسلامی تلاشهای مجاهدانه ای را در ملارد ، شهریار،کرج و تهران در جهت روشنگری و مبارزات علیه سلطه ستم شاهی انجام داده و جوانانش با تذهیب و ورزش خود را آماده رویارویی با دشمنان داخلی و خارجی کردند.

بلوار رسلول اکرم محور دسترسی از ملارد به سمت کرج میباشد که تا ابتدای فردیس کشیده شده است. این خیابان در ابتدا یک خیابان بسیار مستهلک و دو لان بود و با توجه به روند رشد جمعیتی پاسخگوی میزان رفت آمد شهرواندان نبود و شهرداری ملارد آن را تبدیل به بلوار متری به طول متر در دوباند و هرباند تا لاین نمود تا مورد بهربرداری هم میهنان قرار گیرد

مسجد چهار باغ در شرق روستای چهار باغ از توابع دهستان اختر آباد بخش صفادشت واقع شده است. این مسجد از نظر معماری بنایی است. با طرح و نقشه ساده و ساختاری از خشت و گل و نمای خارجی آن از جبهه جنوبی سه فضای خشتی متصل به هم را با سطوح خارجی کاهگل شده نشان می دهد فضای غربی چایخانه ی مسجد و فضای شرقی یک انباری است. مسجد قدیم چهار باغ قدمتی برابر با اواخر دوران قاجار و عصر پهلوی دارد.


مجموعه پرشین راک با حذف تمامی واسطه ها و ارتباط مستقیم با مصرف کننده توانسته به صرفه ترین قیمت نهایی محصول را در اختیار مشاری خود قرار دهد و همین امر سبب شده است. تا شما مشتریان عزیز هزینه بدون پرداحت هزینه به واسطه ها محصول خود را تهیه کنید.

قفسه بندی صنعتی هم مانند تمام وسایل و دستگاه های دیگر مراحل ساخت مخصوص به خودشان را دارند. نوع قفسه بندی در انبارهای صنعتی برای نگهداری کالا و محصولات، یکی از مهم ترین نکات مورد توجه می باشد. در این بین قفسه دژپاد به دلیل دارا بودن است.حکام بالا، مورد توجه ویژه افراد حاضر در صنایع مختلف قرار گرفته است.. ازآنجاکه امروزه چندین دسته مختلف از سیستم‌های ذخیره‌سازی انبار در بازار وجود، لازم است. که قبل از تهیه این سیستم‌ها، با آن‌ها به‌خوبی آشنایی پیدا کنید و با کارشناسان حاضر در شرکت دژپاد مشورت کنید تا بتوانید با توجه به نیاز، قفسه فلزی مناسب انبار خود را تهیه کنید.

در انبار های لوازم یدکی، ابزار آلات و تاسیسات از این نوع نصب میشود تا بتواند وزن این اجسام را تحمل کند. ابعاد قفسه راک، قاب، قفل و کف پوش در انواع مختلفی ساخته می شود، همین امر باعث می شود قیمت قفسه راک در هر سایز متفاوت باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ملارد