مشاوره و اجرا خدمات کالیبراسیون در اسلامشهر

Calibration services-1
Calibration services-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهریاریها : آدرس و مشخصات مدیران تمامی مراکز ( آسایشگاه ها) نگهداری سالمندان در است.ان تهران -مرکز آتیه سبزامید/ نشانی: خ شهید افشاری ـ  میدان بنی هاشم ـ بوستان نهم شرقی یا شهید جعفری ـ نبش تالار ساقدوش  ـ پلاک ۸/ نام مدیر: ملیحه مشهدی رضا خراسانی/ کدپستی:۸/ تلفن:۸۵-۵ -مرکز دادخواه/ نشانی: خواجه عبدالله انصاری […]

آستان امامزاده غیبی (علیه السلام) در جنوب غرب شهرستان اسلامشهر می باشد که از شمال به کمربندی الغدیر و از شرق به روستای نظام آباد و از غرب به میدان الغدیر و از جنوب به بزرگراه تهران ـ قم و کانال نواب صفوی محدود می شود. در یک سال گذشته، مغازه هایی در شمال و جنوب بقعه ساخته شده اند، پایگاه بسیج شهید سلیمان زاده شمال شرق بقعه را به خود اختصاص داده، و محوطه ی دور امامزاده را دوره کرده اند (از داخل).

  آستان امامزاده اسماعیل (علیه السلام) در غرب شهرستان اسلامشهر واقع شده است.، و از شمال به روستای بهمن آباد، و از شرق به ایرین شهرک اللهاکبر، و از غرب به شهر نسیم شهر، و از جنوب به خیابان آیت الله کاشانی (اسلامشهر) محدود می شود. چشم انداز روستا بیشتر شبیه شهر است. تا روستا. اشتغال عمده ی ایشان کشاورزی است.. بقعه متشکل از یک گنبدخانه و دو ایوان شمالی و شرقی است.، بدون ارتباط با هم. نمای بیرونی آجری، و نمای اتاق کاهگلی است.. عرض ورودی صحن متر است. و کف صحن از قلوه سنگ و سن و ماسه، و ستون میانی ایوان فلزی؛ با گنبد خانه ای ۸ ضلعی. گنبد قیرگونی است. و در بدنه ی ساقه ی آن چهار روزن دیده می شود که مسدود است.. ضریح چوبی و مشبک و سبز (۵×۸× سانتی متر) و ساخت ۵، بدون هیچ نوشته ای؛ و سنگ قبر آن سیمانی است. (×× سانتی متر). مساحت عرصه ۸ متر مربع می باشد.


با گذشت زمان، دقت هر دستگاه اندازه گیری شروع به کاهش می کند. معمولا این کاهش دقت به دلیل فرسایش طبیعی قطعات مختلف است.. اما ممکن است. به دلیل محیط نامناسب یا شوک های مکانیکی و الکتریکی نیز رخ دهد. سرعت کاهش دقت این تجهیزات می تواند با توجه به شرایط محیطی آن ها متفاوت باشد.

محل های خطرناکی مانند معدن، پالایشگاه نفت و گاز و تونل ها وجود دارد که باید با جدیت تمام مراقب آن باشید. دستگاه های گازسنجی یا آشکار ساز گاز نیز باید به دقت و در زمان تعیین شده، برای کالیبره شدن به آزمایشگاه ارسال شود. این تجهیزات شامل 

کیفیت کالیبراسیون در دستگاهی مانند ویسکومتر واقعا حیاتی است.. بررسی گرانروی روغن در تجهیزات مکانیکی باید به طور دقیق اندازه گیری شود تا دچار ایراد در عملکرد دستگاه نشود. انواع هیدرومتر، pH متر، هدایت سنج، رفرکتومتر، ویسکومتر، کدورت سنج، اسپکتروفتومتر از جمله این تجهیزات هستند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر