مشاوره و اجرا خدمات کالیبراسیون در دماوند

Calibration services-1
Calibration services-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در اشعار و منظومه‌های شاعران دیگر از جمله قصیده‌ای از ناصرخسرو، منظومه ویس و رامین از فخرالدین اسعد گرگانی و قصیده‌ای از خاقانی تلمیح این اسطوره دیده می‌شود. قصیده دماوندیه دوم که در سال توسط ملک‌الشعرای بهار سروده شد، از شعرهای معروفی است. که درباره دماوند سروده شده، چنین است.:

تقریبا پنج نوع مار، انواع عقرب، بزمجه، انواع خانواده موش‌ها و گورکن در این منطقه دیده می‌شود. بیشتر گزنده‌های این محدوده سم مهلکی ندارند؛ حتی نیش خطرناک‌ترین خزنده‌ها نیز تا چند ساعت پس از گزش قابل درمان است.. در کوه دماوند، گزندگان در ارتفاعات بالاتر از متر بسیار کم به چشم می‌خورند.

جانوران شکارچی چهارپا مثل روباه، شغال، سگ و گرگ در پیرامون دماوند پراکنده‌اند. این جانوران تا ارتفاع متری کوه دماوند هم دیده می‌شود. خرس‌ها هم در این منطقه زندگی می‌کنند، اما بیشتر در غرب و شمال دیده می‌شوند و از ارتفاعات بلند دوری می‌کنند.


کیفیت یکی از مسائلی است. که با پیدایش بشرهمواره همراه او بوده است.و باری رسیدن به ان راه های بسیاری پیموده است..کیفیت یکی از راه های پیشرفت در بازار رقابت است. و منترل و تضمین آن بر اندازه گیری است.وار است.. به همین علت امروزه کالیبراسیون تجهیزات ابزار دقیق اهمیت بسیاری دارد.

کالیبراسیون تجهیزات ابزار دقیق یکی از مواردی بوده که در ابزار دقیق و اتوماسیون صنعتی باید به آن توجه کرد . معمولا تجهیزات پس از یک مدت کار کردن در اندازه گیری دچار خطا میشوند که برای عملکرد صحیح پروسه و سیستم باید دقت لازم برای اندازه گیری داشته باشند .

در صورتی که از دستگاه های اندازه گیری است.فاده می کنید، احتمالا می خواهید تا حد امکان دقیق نیز باشد. متاسفانه، ابزار های اندازه گیری بعد از گذشت مدتی دچار فرسودگی می شود که بر دقت آن تاثیر می گذارد. اگرچه این دستگاه ها قدیمی می شوند، اما می توانید با کالیبره کردن، دقت اندازه گیری آن ها را بهبود ببخشید و مطمئن شوید که همیشه نتایج قابل اعتمادی دارید. فرآیند کالیبره کردن در محل خاصی با شرایط سخت گیرانه ای صورت می گیرد که به این محل &#;



( مشاوره و اجرا ) های دیگر