مشاوره و اجرا خدمات کالیبراسیون در شهرک صنعتی شمس آباد

Calibration services-1
Calibration services-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

برخلاف چند نمونه از شهرک‌های صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده‌ است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونه‌ای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در

پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.


در صورتی که از دستگاه های اندازه گیری است.فاده می کنید، احتمالا می خواهید تا حد امکان دقیق نیز باشد. متاسفانه، ابزار های اندازه گیری بعد از گذشت مدتی دچار فرسودگی می شود که بر دقت آن تاثیر می گذارد. اگرچه این دستگاه ها قدیمی می شوند، اما می توانید با کالیبره کردن، دقت اندازه گیری آن ها را بهبود ببخشید و مطمئن شوید که همیشه نتایج قابل اعتمادی دارید. فرآیند کالیبره کردن در محل خاصی با شرایط سخت گیرانه ای صورت می گیرد که به این محل &#;

کیفیت یکی از مسائلی است. که با پیدایش بشرهمواره همراه او بوده است.و باری رسیدن به ان راه های بسیاری پیموده است..کیفیت یکی از راه های پیشرفت در بازار رقابت است. و منترل و تضمین آن بر اندازه گیری است.وار است.. به همین علت امروزه کالیبراسیون تجهیزات ابزار دقیق اهمیت بسیاری دارد.

کالیبراسیون تجهیزات ابزار دقیق یکی از مواردی بوده که در ابزار دقیق و اتوماسیون صنعتی باید به آن توجه کرد . معمولا تجهیزات پس از یک مدت کار کردن در اندازه گیری دچار خطا میشوند که برای عملکرد صحیح پروسه و سیستم باید دقت لازم برای اندازه گیری داشته باشند .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر