مشاوره و اجرا خدمات کالیبراسیون در شهرک صنعتی قرچک

Calibration services-1
Calibration services-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


کالیبراسیون تجهیزات ابزار دقیق یکی از مواردی بوده که در ابزار دقیق و اتوماسیون صنعتی باید به آن توجه کرد . معمولا تجهیزات پس از یک مدت کار کردن در اندازه گیری دچار خطا میشوند که برای عملکرد صحیح پروسه و سیستم باید دقت لازم برای اندازه گیری داشته باشند .

کیفیت یکی از مسائلی است. که با پیدایش بشرهمواره همراه او بوده است.و باری رسیدن به ان راه های بسیاری پیموده است..کیفیت یکی از راه های پیشرفت در بازار رقابت است. و منترل و تضمین آن بر اندازه گیری است.وار است.. به همین علت امروزه کالیبراسیون تجهیزات ابزار دقیق اهمیت بسیاری دارد.

سنجش جرم و حجم ماده، چه به صورت صنعتی یا به صورت است.فاده های روزمره و عمومی، می بایست از دقت کافی برخوردار باشد. به عنوان مثال، اگر باسکول کالیبره نباشد، می تواند خسارت قابل توجهی به طرفین وارد نماید. انواع ترازوهای آنالیتیکال آزمایشگاهی و صنعتی، باسکول، ظروف حجمی و وزنه های است.اندارد نیز از جمله این تجهیزات هستند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر