مشاوره و اجرا خدمات کالیبراسیون در قرچک

Calibration services-1
Calibration services-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..

دلیل اصلی شکل‌گیری قرچک، کوره پزی‌های آن است.. قرچک در سال ۵۵ به شهر تبدیل شد که علت اصلی توسعه آن، وجود کوره‌پزخانه‌های زیادی بود که در این منطقه وجود دارد. قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد.

پل معروفی در منطقه باقرآباد این شهر نیز وجود دارد که به دلیل کشته شدن تعدادی که با قصد اعتراض به بازداشت روح‌الله خمینی در روز ۵ خرداد ورامین و پیشوا را ترک گفته و به سمت تهران عزیمت داشته و از روی این پل افتاده و پراکنده شدند، این پل به پل ۵ خرداد معروف است.. ساخت این پل قدیمی آجری به دوره پهلوی اول بازمی‌گردد. در قرچک یک قنات از شمال تا جنوب این شهر وجود داشته که به قنات ولی آباد معروف است. و خیابان ولی آباد در کنار آن شکل گرفته که امروزه جز در کنار خط آهن و به دلیل ایجاد مشکل اثری از آن نیست. خط آهن سراسری (تهران، مشهد) جنوب این شهر را به صورت کلی طی می‌کند و مانع پیشروی این شهر به سمت جنوب شده‌ است..


سنجش جرم و حجم ماده، چه به صورت صنعتی یا به صورت است.فاده های روزمره و عمومی، می بایست از دقت کافی برخوردار باشد. به عنوان مثال، اگر باسکول کالیبره نباشد، می تواند خسارت قابل توجهی به طرفین وارد نماید. انواع ترازوهای آنالیتیکال آزمایشگاهی و صنعتی، باسکول، ظروف حجمی و وزنه های است.اندارد نیز از جمله این تجهیزات هستند.

محل های خطرناکی مانند معدن، پالایشگاه نفت و گاز و تونل ها وجود دارد که باید با جدیت تمام مراقب آن باشید. دستگاه های گازسنجی یا آشکار ساز گاز نیز باید به دقت و در زمان تعیین شده، برای کالیبره شدن به آزمایشگاه ارسال شود. این تجهیزات شامل 

در صورتی که از دستگاه های اندازه گیری است.فاده می کنید، احتمالا می خواهید تا حد امکان دقیق نیز باشد. متاسفانه، ابزار های اندازه گیری بعد از گذشت مدتی دچار فرسودگی می شود که بر دقت آن تاثیر می گذارد. اگرچه این دستگاه ها قدیمی می شوند، اما می توانید با کالیبره کردن، دقت اندازه گیری آن ها را بهبود ببخشید و مطمئن شوید که همیشه نتایج قابل اعتمادی دارید. فرآیند کالیبره کردن در محل خاصی با شرایط سخت گیرانه ای صورت می گیرد که به این محل &#;



( مشاوره و اجرا ) های دیگر