وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و را می توانید در بخش صنعتی ببینید.
هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.
همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.
با سرمایه گذاری هفت میلیون دلاری در این بخش، خط تولید ورق های pvb به ظرفیت اسمی تولید سالانه چهار میلیون متر مربع راه اندازی شد که با این خط تولید، علاوه بر تامین نیاز کشور به میزان حدود دو میلیون و ۵ هزار متر مربع از این محصول، امکان صدور کالا به کشورهای دیگر خصوصا کشورهای همسایه فراهم شد. فعالیت این شرکت و تولید محصول در آن در حالی به انجام رسیده است. که در سه دهه گذشته، برای تامین شیشه ایمن جلوی خودرو، به کشورهای دیگر وابسته بودیم که با سرمایه گذاری صورت گرفته در این بخش، این وابستگی در خرید شیشه های جلو قطع شد. در صورتی که تمامی تولید کنندگان شیشه ایمنی خودرو وساختمان، نسبت به است.فاده از این شیشه ها اقدام کنند، نیازی به واردات این محصول نداریم هر چند هنوز برخی از شرکتها ترجیح می دهند بخشی از نیاز خود را از خارج از کشور تامین کنند و این بدلیل آن است. که در برخی از بخش های صنعت عواملی غیر از کیفیت و قیمت در تصمیم گیری خرید دخیل هستند. تا پیش ازفعالیت این ایران در تولید ورق های pvb این محصول از کشورهای ژاپن، بلژیک، آلمان، چین و تایوان وارد می شد که برای واردات هر متر مربع آن، چهار تا پنج دلار و در مجموع سالانه بیش از میلیون دلار ارز صرف می شد که با بومی شدن فناوری آن، صرفه جویی ارزی قابل ملاحظه ای حاصل شده است..
ورق یا فیلم PVB (پلی وینیل بوتیرال) به عنوان فیلم میان لایه در تولید شیشههای ایمنی لمینیت شده برای است.فاده در شیشه جلوی خودرو یا ساختمان است.فاده میشود. مشتریان بالقوه فیلم PVB کارخانههای شیشهسازی هستند که از فیلم PVB در خطوط تولید خود است.فاده می کنند. تولید فیلم PVB با است.فاده از فرایند Cast Extrusion بسیار پیچیده بوده و در فرمولاسیون تولید آن از بیش از جزء مادهی اولیه مختلف با ضرایب متفاوت است.فاده میشود.
کافیه کمی توی سرویس اشتراک ویدیو فیلو بچرخی تا بتونی جدید ترین ویدیوهای رایگان آموزشی، خبری، عاشقانه، طنز، مذهبی، سیاسی، ورزشی، آشپزی، سلامتی، موزیک ویدیو و... رو تماشا کنی! درضمن فیلو بهت این امکان رو میده که با آپلود ویدیو، درآمد آنلاین خیلی خوب داشته باشی.
طبق فرآیند تولید شیشه لمینت ، در کارخانه های شیشه سازی دو لایه شیشه با یک لایه ورق pvb لمینیت می شود و پس از انجام تست های مختلف کششی ، حرارتی و است.حکامی و کسب است.اندارهای لازم برای شیشه جلو ی خودرو مورد است.فاده قرار می گیرد . در حال حاضرحدود ۵ کارخانه شیشه سازی در کشور وجود دارد که شیشه لمینیت خودرو تولید می کنند این شرکتها در سال گذشته ورق pvb مورد نیاز خود را از کشورهای تولید کننده وارد می کردند . شرکت رازین پلیمر راه ابریشم پس از ۵ سال سرمایه گذاری ، پژوهش ، راه اندازی، تست اولیه و اسکیل آپ موفق به تولید انبوه ورق pvb از ابتدای سال شده است. و شرکتهای شیشه ساز داخلی پس از تایید محصول ورق های تولید داخل را مورد است.فاده قرار می دهند . تمام مراحل طراحی این محصول در داخل صورت گرفته و فرآیند تولید توسط فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف انجام شده است. ، و تنها بخشی از تجهیزات مورد نیاز که نمونه داخلی آنها موجود نیست از کشورهای دیگر وارد شده است. . ظرفیت تولید شرکت در حدود میلیون متر مربع در سال است. که در زمینی به ابعاد ۸ هزار متر مربع صورت می گیرد و برای تولید این محصول مبلغی در حدود میلیون دلار سرمایه گذاری شده است. .
مرحله آخر در لمینیت کردن شیشه ها، کوره اتوکلاو می باشد. این محصول پس از خارج شدن از کوره لمینیت، کدر است.، به همین دلیل برای تثبیت طلق بین شیشه و شفاف شدن آن، شیشه لمینیت را حدود ۵ ساعت داخل کوره اتوکلاو قرار می دهند. این المان داخل کوره اتوکلاو با دمای ۵ درجه سانتیگراد و بار فشار باد، تثبیت می شود. پس از تمام شدن کار کوره، شیشه ها بدون حباب و کاملا صاف در اختیار واحد ترخیص قرار خواهند گرفت