اگر پاراگلایدرسوار حرفهای هستید یا به همراه یک حرفهای به ارتفاعات پیست اسکی دیزین آمدهاید میتوانید پس از بالارفتن از ارتفاعات دامنه البرز، جایی که برای پرواز مناسب بود را انتخاب کنید و بر فراز پیست دیزین تهران سبکبار و پر از هیجان پرواز کنید.
گذراندن اوقات فراغت در پیست اسکی دیزین بسیار لذتبخش است.؛ اما در مقابل احساس گرسنگی و نیاز به رفع خستگی در محلی آرام و دنج بعد از برفبازی و اسکی یک نیاز مهم است.. در دهکده دیزین تعدادی رستوران و کافیشاپ لوکس و مجهز فعال هستند و افراد در هر بخشی از مجموعه میتوانید از خدمات آنها است.فاده کنند.
علی رشیدی فر : مسير لواسان تا چالوس معمولا باز نيست و بخش كمي از جاده آن وسط مسدود است. براي همين دقيقا بايد بدونيد كه كجاي مسير مدنظرتون هست و از كدوم طرف بايد بريد، معمولا براي عكاسي شب هم آسمان بسيار خوبي دارد ضمن اينكه در ارتفاع است.. دوستان كوهنورد هم كه هر آخر هفته مسير كلون بستك ترافيك و شلوغ است.. در طول مسير مراقب پيچ هاي شديد و دوستان ورزشكار كه در طول مسير دوچرخه سواري و پياده روي ميكنند باشيد. جايي فوق العاده براي ديدن غروب خورشيد. حتما حتما در تابستان هم لباس گرم براي عصر و شب براي خود به شكل جدي همراه داشته باشيد.
برخلاف متدهای قبلی، در این روش فلز در یک مخزنی از روی مذاب فرو برده نمی شود. در عوض، یک جریان الکتریکی به یک محلول الکترولیتی (سولفات روی) که بعداً بر روی فلز است.فاده خواهد شد، اعمال می شود. در صنعت خودروسازی برای تولید بدنه خودروها از ورق های فولادی الکتروگالوانیزه است.فاده می شود. دلیل این امر این است. که ضخامت لایه محافظتی در این روش کمتر از لایه محافظتی در روش گالوانیزه حرارتی است.. بنابراین، رنگ آمیزی ورق ها آسان تر خواهد بود.
ورق گالوانیزه یکی از پرکاربرد ترین ورق های فولادی تولید شده در کشور میباشد. نه تنها در ایران بلکه در جهان این نوع ورق ها کاربرد های بسیاری دارند. در سال های اخیر ورق گالوانیزه گرم به دلیل مقاومت عالی در برابر خوردگی کاربرد وسیعی در صنعت و خصوصا ساخت خودرو پیدا کرده اند. فرایندهای مختلف بسیاری برای گالوانیزه کردن فلز وجود دارد که در اینجا ما خط تولید ورق گالوانیزه فولاد مبارکه اصفهان رو مورد بررسی قرار خواهیم داد.
در این مرحله باید از مواردی است.فاده شود که قطعات را در مراحل آماده سازی و غوطه وری به طور معلق بتوان جا به جا کرد.لازم به ذکر است. قبل از شروع مراحل آماده سازی هر گونه آلودگی از جمله رنگ،گریس و…باید از سطح قطعات زدوده شود.نحوه قرارگیری و منافذ داخلی قطعات باید به نحوی باشد که محلول های شست و شو مذاب روی قادر باشد در تمامی نواحی قطعه جریان یابد.اجزاء سازه ها در هنگام طراحی باید به نحوی پیشبینی گردد تا منطقه و ناحیه ای بن بست نباشد تا هوا،محلول های شست و شو و در نهایت مذاب به آن دسترسی نداشته باشد.
عرض تختال یا به بیانی عرض ورق از جمله پارامترهایی است. که دائما در فرآیند نورد گرم کنترل می گردد و دلیل این امر نیاز به یک تلرانس مشخص در عرض ورق خروجی از واحد نورد گرم است.. عواملی که بر عرض ورق یا تختال در حین نورد گرم تاثیر می گذارند عبارتند از
قفسه های دو غلتکه به سرعت گام های تکامل خود را پیمودند و به زودی افزون بر نورد فلزهای نرم، نورد گرم فولاد نیز عملی شد. تنگنای نیرو و توان ایده است.فاده از غلتک های کوچک تر را مطرح کرد زیرا صنعتگران به تجربه متوجه شده بودند که نورد با غلتک های کوچک تر نیرو و توان کمتری احتیاج دارد. از این رو است.فاده از غلتک های کاری کوچک تر که به وسیله غلتک های بزرگ تر پشتیبانی می شدند متداول شد و در اصطلاح قفسه های چهار غلتکه به وجود آمدند.