سوله متری در شهرک صنعتی سهند ۸ چهاردانگه در طبقه هر طبقه متر ارتفاع طبقه اول متر سیستم گرمایش موتورخانه چیلر برق فاز دارای دفتر مدیریتی، اداری بسیار شیک طراحی با چوب و شیشه دارای حیاط مستقل بسیار تمیز و مرتب انبار، اتاق است.راحت پرسنل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در هر طبقه مستقل سرویس حمام آشپزخانه در هر طبقه مجزا درب ها هوشمند و اثر انگشت در شهرک صنعتی بی همتا و تکرار نشدنی مناسب برای کارهای برند شرکت های تولیدی معتبر
سوله متری در شهرک صنعتی سهند ۸ چهاردانگه در طبقه هر طبقه متر ارتفاع طبقه اول متر سیستم گرمایش موتورخانه چیلر برق فاز دارای دفتر مدیریتی، اداری بسیار شیک طراحی با چوب و شیشه دارای حیاط مستقل بسیار تمیز و مرتب انبار، اتاق است.راحت پرسنل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در هر طبقه مستقل سرویس حمام آشپزخانه در هر طبقه مجزا درب ها هوشمند و اثر انگشت در شهرک صنعتی بی همتا و تکرار نشدنی مناسب برای کارهای برند شرکت های تولیدی معتبر
پس از بازرسی ورق، در صورت نیاز مشتری روغن محافظ توسط دستگاه روغن کاری الکترواستاتیک بر سطح ورق پاشیده می شود. برای تداوم عملیات پوشش بر روی سطح ورق، در هر دو قسمت ورودی و خروجی خط، برج ذخیره کننده ورق در نظر گرفته شده است.. کلاف گالوانیزه تولیدی پس از بسته بندی به بازار مصرف عرضه می گردد.
تختال تولید شده در ریخته گری مداوم معمولا ضخامتی بین تا میلی متر، عرضی بین تا میلی متر و طولی بین تا متر دارد که این ابعاد بستگی به ابعاد ورق تولیدی نهایی دارد. به دلیل اینکه تغییر شکل گرم در دمایی در حدود تا درجه سانتی گراد امکان پذیر است. برای این که تختال های تولید شده را بتوان به خط نورد گرم تزریق کرد، لازم است. تختال ها پیش گرم شوند که این کار در کوره های پیش گرم که در ابتدای خط نورد گرم قرار دارند انجام می پذیرد. تختال اولیه معمولا در دمای محیط ( درجه سانتی گراد) یا به صورت گرم (- درجه سانتی گراد) وارد کوره می گردد و به دمای مورد نیاز برای ورود به خط نورد گرم می رسد.
در این مرحله باید از مواردی است.فاده شود که قطعات را در مراحل آماده سازی و غوطه وری به طور معلق بتوان جا به جا کرد.لازم به ذکر است. قبل از شروع مراحل آماده سازی هر گونه آلودگی از جمله رنگ،گریس و…باید از سطح قطعات زدوده شود.نحوه قرارگیری و منافذ داخلی قطعات باید به نحوی باشد که محلول های شست و شو مذاب روی قادر باشد در تمامی نواحی قطعه جریان یابد.اجزاء سازه ها در هنگام طراحی باید به نحوی پیشبینی گردد تا منطقه و ناحیه ای بن بست نباشد تا هوا،محلول های شست و شو و در نهایت مذاب به آن دسترسی نداشته باشد.
برخلاف متدهای قبلی، در این روش فلز در یک مخزنی از روی مذاب فرو برده نمی شود. در عوض، یک جریان الکتریکی به یک محلول الکترولیتی (سولفات روی) که بعداً بر روی فلز است.فاده خواهد شد، اعمال می شود. در صنعت خودروسازی برای تولید بدنه خودروها از ورق های فولادی الکتروگالوانیزه است.فاده می شود. دلیل این امر این است. که ضخامت لایه محافظتی در این روش کمتر از لایه محافظتی در روش گالوانیزه حرارتی است.. بنابراین، رنگ آمیزی ورق ها آسان تر خواهد بود.
پس از اتمام فرایند گالوانیز گرم که با خروج قطعات از درون مذاب است.،آن ها را بلافاصله در آب و یا محلول دی کرومات سدیم غوطه ور می کنند،عملیات غوطه وری در محلول دی کرومات سدیم موجب خنک شدن قطعات می شود.به همین سبب به راحتی قابل انتقال بوده و سطوح نسبت به واکنش های بعدی غیر فعال گردیده و براق خواهند شد.