بهطورکلی، فصل و آب و هوای مناسب اسکی کردن، فصل زمستان است.. زمانی که هوا حسابی سرد شده است. و برف، بهاندازه کافی کوهها را پوشانده است.. در این زمان، شرایط برای اسکی کردن کاملاً فراهم میشود و دیگر هیچ خطری نیز شما را تهدید نمیکند.
پیشتر، گفتیم که یکی از فعالیتهایی که در پیست مبتدی انجام میشود، آموزش به افراد آماتور و تمرین اسکیبازان مبتدی است.. این آموزش از طرف دو مدرسه اسکی که در همین مجموعه قرار گرفتهاند، صورت میگیرد. دیزین، دو مدرسه اسکی دارد که از ساعت صبح تا ۵ فعال هستند. اولین مدرسه درست در مقابل درب ورودی پیست قرار دارد و دومین مدرسه نیز در پارکینگ بالا قرار گرفته است..
رستوران چمن، یکی از رستورانهای لوکس و لاکچری مجموعه دیزین است.. این رستوران در بالای تپه قرار گرفته است.. پنجرههای بزرگ و سرتاسری آن به شما اجازه میدهد که در حین صرف غذا، از منظره سفیدپوش و باابهت بیرون نیز لذت ببرید. در مجموعه چمن، علاوه بر رستوران و غذاهای سنتی، کافیشاپ نیز وجود دارد. برای صرف نوشیدنی هم میتوانید به این مجموعه سر بزنید.
با این روش بیشتر فلزات غیر آهنی، فولادهای کربنی و آلیاژی را می توان ریخته گری کرد. از زمان به کارگیری این روش تاکنون، پیشرفت های شایانی در تکنیک های اجرایی روش ایجاد شده است.. امروزه ماشین های ریخته گری پیوسته عمدتا به سه روش به کار گرفته می شوند. این روش ها عبارتند از
فراهم کردن تختال های اولیه، نخستین گام از تولیدات نورد می باشد. است.فاده از روش ریخته گری مداوم یک پدیده بسیار مهم و پیشرفته متالوژیکی است. که در آن سرعت تولید تختال بسیار افزایش می یابد و کیفیت متالوژیکی آن نیز به دلیل یکنواختی و همگونی تولید بهبود می یابد. یکنواختی و بی عیب بودن تختال ها سبب می شود که ضایعات تولید در هنگام نورد کمتر و تولید اقتصادی تر شود.
عرض تختال یا به بیانی عرض ورق از جمله پارامترهایی است. که دائما در فرآیند نورد گرم کنترل می گردد و دلیل این امر نیاز به یک تلرانس مشخص در عرض ورق خروجی از واحد نورد گرم است.. عواملی که بر عرض ورق یا تختال در حین نورد گرم تاثیر می گذارند عبارتند از
مذاب روی با سطح فولادی که تمیز شده است. واکنش داده و لایه ای از آلیاژ روی ،آهن را که پیوند بسیار قوی با سطح فولاد برقرار کرده را تشکیل می دهد.پوشش گالوانیزه در الیدقیقه ابتدایی ورود به حمام مذاب تشکیل می شود که در هر حال به ضخامت فولاد بستگی دارد.
برخلاف متدهای قبلی، در این روش فلز در یک مخزنی از روی مذاب فرو برده نمی شود. در عوض، یک جریان الکتریکی به یک محلول الکترولیتی (سولفات روی) که بعداً بر روی فلز است.فاده خواهد شد، اعمال می شود. در صنعت خودروسازی برای تولید بدنه خودروها از ورق های فولادی الکتروگالوانیزه است.فاده می شود. دلیل این امر این است. که ضخامت لایه محافظتی در این روش کمتر از لایه محافظتی در روش گالوانیزه حرارتی است.. بنابراین، رنگ آمیزی ورق ها آسان تر خواهد بود.