برای دسترسی به ورامین از تهران تنها یک راه ورودی وجود دارد. این میسر برای ماشینهای سبک و سنگین مورد است.فاده قرار میگیرد. راه دیگر برای رسیدن به ورامین، مسیر تهران- شریفآباد-پیشوا و وارمین است. که به نسبت مسیر اول طولانیتر میباشد. ورامین از طریق جاده چرمشهر به ازاده راه قم-گرمسار میرسد. علاوه بر مسیرهای جادهای، راهآهن وارمین نیز فعال است.. ایستگاه راه آهن ورامین در مسیر راهآهن تهران مشهد قرار دارد.
شیشانداز ورامینی از مهمترین و سنتیترین غذاهای ورامین محسوب میشود. این غذا برای صبحانه و عصرانه طبخ میگردد و مردم برای روزهای پرکار از این غذا میل میکردند. این غذای بسیار خوشمزه از موادی شامل پیازداغ فراوان، گردو و تخممرغ تهیه میشود.
اقامت در ورامین اغلب به شکل اجاره ویلا، خانه و آپارتمان مبله محسوب میشود. این اقامتگاهها تنوع بسیاری برای گردشگران دارد. اجاره این اقامتگاهها از طریق وبسایت و اپلیکیشنهای مختلف امکانپذیر است.. یکی از این وبسایتها و اپلیکیشنها، اتاقک است.. برای اجاره ویلا، خانه یا آپارتمان مبله در ورامین میتوانید به وبسایت یا اپلیکیشن اتاقک مراجعه کنید. هر قسمت که نیاز به راهنمایی یا سوال داشتید، کارشناسان پشتیبانی پاسخگوی شما هستند.
این روش فرایند ساده ای دارد به طوری که شمش فولادی با قرارگیری بین نوردهای چرخنده در بالا و پایین و اعمال فشار بر سطح این شمش و حرکت مداوم تغییر شکل می دهد.در فرایند تولید ورق فولادی به روش نورد سرد ابتدا قبل از نورد ،سطح شمش را اسید شویی کرده و لایه های اکسیدی سطح آن را پاک سازی می کنند.در نهایت نیز،ورق فولادی را تحت تاثیر عملیات حرارتی آنیلی شدن قرار می دهند.ورق فولادی خروجی از این قسمت که معروف به ورق فولادی روغنی است.،نسبت به ورق فولادی نوردگرم دارای کیفیت بالاتر و سطح بهتری است. که موجب کاربرد آن در جاهایی که ورق ظاهر کار را می سازد می شود.ورق روغنی پایه تولید ورق های گالوانیزه و به تبع آن ورق های رنگی می باشد.استاندارد ضخامت ورق روغنی بین ٫الی میلیمتر می باشد.هم چنین عرض است.اندارد آن ها نیز اغلب و ۵ سانتی متر است..ورق های روغنی بسته به عملیات حرارتی و نیز نوع آلیاژ به سه دسته زیر تقسیم بندی می شوند:
قفسه های دو غلتکه به سرعت گام های تکامل خود را پیمودند و به زودی افزون بر نورد فلزهای نرم، نورد گرم فولاد نیز عملی شد. تنگنای نیرو و توان ایده است.فاده از غلتک های کوچک تر را مطرح کرد زیرا صنعتگران به تجربه متوجه شده بودند که نورد با غلتک های کوچک تر نیرو و توان کمتری احتیاج دارد. از این رو است.فاده از غلتک های کاری کوچک تر که به وسیله غلتک های بزرگ تر پشتیبانی می شدند متداول شد و در اصطلاح قفسه های چهار غلتکه به وجود آمدند.
پس از آن تختال خارج شده از واحد خشن کار وارد ایستگاه برش شده و قسمت های ابتدایی و انتهایی آن جدا می گردند و دوباره توسط ایستگاه پرفشار پوسته شکن، پوسته شکنی می شوند. سپس در خط نورد پایانی که معمولا شامل تا ایستگاه نورد افقی چهار غلتکه است. ضخامت تختال به . تا میلی متر کاهش می یابد. در ادامه ورق تولیدی توسط سیستم خنک کننده لایه ای تا دمای تا درجه سانتی گراد که مناسب برای ایستگاه کویل پیچی است. خنک می گردد و در انتها توسط ایستگاه نهایی کویل پیچی شده و از خط نورد گرم خارج می گردد. برای بررسی
تولید ورق گالوانیزه مجتمع فولاد مبارکه اصفهان به روش غوطه وری داغ می باشد. مزیت این روش گالوانیزه بر روش های دیگر، مقرون به صرفه بودن، امکان ایجاد ضخامت های بالای پوشش، است.حکام بالا و چسبندگی مناسب پوشش گالوانیزه به فولاد پایه می باشد.
پس از اتمام فرایند گالوانیز گرم که با خروج قطعات از درون مذاب است.،آن ها را بلافاصله در آب و یا محلول دی کرومات سدیم غوطه ور می کنند،عملیات غوطه وری در محلول دی کرومات سدیم موجب خنک شدن قطعات می شود.به همین سبب به راحتی قابل انتقال بوده و سطوح نسبت به واکنش های بعدی غیر فعال گردیده و براق خواهند شد.