«بنابر این گزارش، شورای عالی شهرسازی ایران در جلسهٔ امروزِ خود پیرو جلسات قبلی در تاریخهای // و // و // موضوع احداث مجموعهٔ مسکونی در اراضی موسوم به واقع در جنوبشرق شهر جدید پردیس را پیرو صورتجلسهٔ مورَّخ /۵/۵ مورد بررسی قرار داد و ضمن تأیید نظرات کمیتهٔ فنی، به چهار دلیل ازجمله مغایرت با مصوبات طرح مجموعهٔ شهریِ تهران، مصوب شورای عالی شهرسازی و هیئت وزیران، احداث مجموعهٔ مذکور را فاقد جنبههای فنی و قانونی تشخیص داد و با آن مخالفت کرد. دیگر دلایل مخالف با این طرح، قرارگیری در
در کل، در فازهایی با شرایط ایده آلتر و امکانات بیشتر، مثل فاز ، و پردیس، قیمت آپارتمان بیشتر است.. هر چند که در فازهای ، ، و واحدهایی با متراژ کمتر و قیمت مناسبتر میشه یافت و نیاز تمام طیف متقاضیان مسکن در پردیس رو برآورده کرد.
فرمانداری شهر پردیس، ادارۀ مخابرات، ادارۀ گاز، ثبت اسناد و املاک، ادارۀ پست، کمیته امداد، ادارۀ فنی و حرفهای، شورای اسلامی، ادارۀ کتابخانههای عمومی، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، ادارۀ تعاون و کار و رفاه اجتماعی، ادارۀ فرهنگ و ارشاد، ادارۀ منابع طبیعی، ادارۀ امور مالیاتی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ادارۀ صنعت و معدن و تجارت، سازمان حمل نقل، پارک فناوری پردیس، آموزش و پرورش، دانشگاه پبام نور، دانشگاه آزاد، پلیس راهور، کلانتری، ادارۀ ورزش و جوانان، دادگستری و...
پس از این که قطعات اسید شویی شوند،در وان آب شسته می شوند و در پایان مراحل آماده سازی در حمام گرم کلرید آمونیاکی روی قرار گرفته و به آن آغشته می شوند.محلول کلرید آمونیاکی روی سطح فولاد رابرای انجام واکنش با مذاب روی آماده می کند.
تختال تولید شده در ریخته گری مداوم معمولا ضخامتی بین تا میلی متر، عرضی بین تا میلی متر و طولی بین تا متر دارد که این ابعاد بستگی به ابعاد ورق تولیدی نهایی دارد. به دلیل اینکه تغییر شکل گرم در دمایی در حدود تا درجه سانتی گراد امکان پذیر است. برای این که تختال های تولید شده را بتوان به خط نورد گرم تزریق کرد، لازم است. تختال ها پیش گرم شوند که این کار در کوره های پیش گرم که در ابتدای خط نورد گرم قرار دارند انجام می پذیرد. تختال اولیه معمولا در دمای محیط ( درجه سانتی گراد) یا به صورت گرم (- درجه سانتی گراد) وارد کوره می گردد و به دمای مورد نیاز برای ورود به خط نورد گرم می رسد.
برخلاف متدهای قبلی، در این روش فلز در یک مخزنی از روی مذاب فرو برده نمی شود. در عوض، یک جریان الکتریکی به یک محلول الکترولیتی (سولفات روی) که بعداً بر روی فلز است.فاده خواهد شد، اعمال می شود. در صنعت خودروسازی برای تولید بدنه خودروها از ورق های فولادی الکتروگالوانیزه است.فاده می شود. دلیل این امر این است. که ضخامت لایه محافظتی در این روش کمتر از لایه محافظتی در روش گالوانیزه حرارتی است.. بنابراین، رنگ آمیزی ورق ها آسان تر خواهد بود.
قفسه های دو غلتکه به سرعت گام های تکامل خود را پیمودند و به زودی افزون بر نورد فلزهای نرم، نورد گرم فولاد نیز عملی شد. تنگنای نیرو و توان ایده است.فاده از غلتک های کوچک تر را مطرح کرد زیرا صنعتگران به تجربه متوجه شده بودند که نورد با غلتک های کوچک تر نیرو و توان کمتری احتیاج دارد. از این رو است.فاده از غلتک های کاری کوچک تر که به وسیله غلتک های بزرگ تر پشتیبانی می شدند متداول شد و در اصطلاح قفسه های چهار غلتکه به وجود آمدند.
ورق گالوانیزه یکی از پرکاربرد ترین ورق های فولادی تولید شده در کشور میباشد. نه تنها در ایران بلکه در جهان این نوع ورق ها کاربرد های بسیاری دارند. در سال های اخیر ورق گالوانیزه گرم به دلیل مقاومت عالی در برابر خوردگی کاربرد وسیعی در صنعت و خصوصا ساخت خودرو پیدا کرده اند. فرایندهای مختلف بسیاری برای گالوانیزه کردن فلز وجود دارد که در اینجا ما خط تولید ورق گالوانیزه فولاد مبارکه اصفهان رو مورد بررسی قرار خواهیم داد.