تشخیص رنگ در بومهن ( مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس )

Car Color Detection-1
Car Color Detection-2
0263-2513625
09122653088 09122060929



یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

جمعیت شهر بومهن بر اساس سرشماری سال ایران تقریبا ۵ هزار نفر است.. شهر بومهن بدلیل مجاورت با مراکز صنعتی و نزدیکی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها رشد چشمگیری داشته است.. بومهن دارای چندین پارک مانند پارک باغ چنار و پارک بهار و پارک طلاییه است.. بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر، مجموعه ورزشی و زمین فوتبال امام رضا (ع) نام دارد. همچنین یکی از مراکز ارتباطات ماهواری ای ایران، در کیلومتری بومهن و در نزدیکی پارک علم و فناوری پردیس قرار گرفته است..

مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..


نام سنسور تشخیص رنگ می‌تواند به خوبی کاربرد آن را نیز مشخص کند. انواع این سنسورها به منظور تشخیص رنگ در پروژه‌های متفاوت مورد است.فاده قرار می‌گیرند که اغلب برای تشخیص رنگ از مقیاس RGB است.فاده می‌کنند. طبقه‌بندی رنگ‌ها شامل قرمز، آبی و سبز می‌باشد. امکانات مختلفی را می‌توانید در سنسور

مقدمه اين مجموعه شامل مطالبي در باره ي ساخت ربات هاي کوچک و مثال هايي از ساخت ربات هاست .هر ربات براي هوش و حرکت و کنترل موتور و است.نبا طات حسي از يک ميکروکنترلر PIC است.فاده ميکند. با تعويض حسگر ها و برنامه ي ميکروکنترلر مي توانيم باغ وحشي

سنسورهای تشخیص رنگ سنسوپارت و باسلر، سنسورهای همه کاره‌ای هستند که برای انجام کارهای مربوط به اتوماسیون صنعتی بسیار مناسب می‌باشند. این نوع سنسورها می‌توانند به راحتی رنگ‌ها را تشخیص داده و آن‌ها را به طرز فوق‌العاده‌ای مرتب کنند. علاوه بر این‌ها، سنسوپارت دارای سنسورهایی است. که می‌توان از آنها برای تشخیص رنگ‌های نامرئی و درخشان نیز است.فاده کرد.



( مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس ) های دیگر در بومهن