تشخیص رنگ در رباط کریم ( مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس )

Car Color Detection-1
Car Color Detection-2
0263-2513625
09122653088 09122060929



با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

برای تهیه یخ در فصول بهار و تابستان از چند قرن گذشته در برخی از مناطق کشور انبارها و کارگاه‌های یخ ابداع و ساخته می‌شد تا یخ مورد نیاز ساکنین این مناطق از این طریق تأمین شود. این انبارهای یخی بصورت مخروطی شکل و همانند یک کله قند از خشت و گل با ارتفاع تا متر ساخته می‌شد. در فصل زمستان در داخل چاله بزرگ به وجود آمده، آب را رها نموده و سپس ورودی و کلیه محفظه‌های آن‌ها بطور کامل مسدود می‌شد و به تدریج با فرا رسیدن فصول بهار و تابستان و گرم شدن هوا یخ‌های قطور تولید شده در یخچال مورد است.فاده قرار می‌گرفت.

بعد از این که آقا محمد خان قاجار تهران را به پایتختی انتخاب و به عمران و آبادی آن همت گماشت و تهران مرکز دوائر دولتی و حکومتی شد لاجرم از نقاط مختلف مملکت مراجعات مردم برای رفع نیازها و مشکلات اداری و غیره که قبل از آن به اصفهان و قزوین بود بیشتر به تهران متوجه شد و بنابراین، مردمِ مناطق جنوبی مملکت از جمله


یکی از مواردی که کارآموزان دراین دوره فرا می گیرند بررسی ستون ها و شاسی خودرو می باشد، زیرا یکی از موارد موثر در تعیین قیمت خودرو شاسی خودرو است.. لازم به ذکر است. اگر شاسی خودرو آسیب دیده باشد است.حکام خودرو پایین آمده و افت شدیدی در قیمت خواهد داشت. پس لازم است. کارآموزان به خوبی این مبحث را یاد بگیرند.

بعد از اتمام دوره آموزش کارشناسی خودرو در صورت نیاز شرکت به نیرو الویت است.خدام در شرکت تامین خودرو را دارید و ‌‌همچنین یک کلاس بصورت رایگان با تدریس مدیریت شرکت برگزار میشه که بازار کار و نحوه کسب درامد از این حرفه را هم کاملا به شما اموزش می دهند

آموزشگاه آزمون خودرو تسهیلات ویژه ای را جهت خرید دستگاه تست رنگ دیجیتال EC و دستگاه دیاگ برای کارآموزان فراهم نموده است. و کارآموزان گرامی می توانند با تسهیلات اقساطی یکساله دستگاه دیاگ خود را خریداری نمایند و از تخفیف ویژه جهت خرید دستگاه تشخیص رنگ دیجیتال EC برخوردار شده و از گارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند گردند.



( مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس ) های دیگر در رباط کریم