تشخیص رنگ در رودهن ( مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس )

Car Color Detection-1
Car Color Detection-2
0263-2513625
09122653088 09122060929



رودهن نام شهری در شهرستان دماوند تهران است. که سرسبزی شمال را با کویر پیوند می‌زند. رودهن از شمال با آمُل مازندران و از جنوب با کوه‌ها و کویرهای ورامین و پاکدشت هم‌مرز است.. همچنین از مغرب به شهرستان پردیس و شمیرانات می‌رسد و از شرق نیز به مرکز دماوند محدود می‌شود. رودهن به جاده‌های هراز و فیروزکوه نزدیک است. و در راه سفر به است.ان‌های شمالی می‌توانید از رودهن زیبا نیز دیدن کنید. رودهن از آبعلی کیلومتر و از بومهن ۸ کیلومتر فاصله دارد.

بخش شمالی رودهن که با است.ان مازندران هم‌جوار است.، منطقه‌ای ییلاقی به حساب می‌آید و زمستان‌های پربارشی را پشت سر می‌گذارد. به طور کلی رودهن منطقه‌ای خوش آب‌و‌هوا محسوب می‌شود و هوای آن برخلاف شهر تهران در اغلب روزهای سال پاک و تمیز است..

روستاهای رودهن از بهترین جاهای دیدنی این شهر هستند. روستاهای سرسبز و ییلاقی در شمال رودهن قرار دارند و مانند لواسانات دارای امکانات رفاهی برای پذیرایی از مسافران و گردشگران هستند. در این روستاها می‌توانید طبیعت‌گردی کنید و حسابی از حال و هوای شهر فاصله بگیرید. جالب است. بدانید که روستاهای رودهن از جمله آردینه، وسکاره و روستای جورد قدمتی هزار ساله دارند. حمام و خانه‌های تاریخی این روستاها جاذبه‌های تاریخی رودهن به حساب می‌آیند. در این بخش از معرفی رودهن توصیه می‌کنیم، اگر قصد سفر به این شهر را دارید، خوب است. قدری از مرکز آن فاصله بگیرید و به روستاهای اطراف شهر که طبیعتی بکر و دلفریب دارند، سر بزنید. این روستاها به دلیل همسایگی با آمل مازندران، بسیار خوش آب‌و‌هوا و سرسبز هستند و بافت قدیمی آن‌ها کاملا حفظ شده است..


سنسور تشخیص رنگ، نوعی سنسور فتوالکتریک است. که با تاباندن نور از طریق فرستنده بر روی جسم مورد نظر، رنگ آن را تشخیص می‌دهد. در واقع این نوع سنسور توانایی آن را دارد که بتواند بر اساس شدت نوری که از طرف رنگ‌های قرمز، آبی و سبز دریافت می‌کند، آنها را تشخیص داده و رنگ جسم مورد را تعیین کند.

در این روش سنسور تشخیص نور شامل یک فتودیود می‌شود که گاهی این فتودیود با فیلتر رنگی همراه است.. این فتودیود مبدلی است. که باید انرژی نور را به انرژی الکتریکی تبدیل کند. روش سنتی تشخیص رنگ‌ها با سنسور از ساختاری است.فاده می‌کند که در آن سه تا چهار فتودیود روی یک تراشه ادغام شده‌اند و فیلترهای قرمز، آبی و سبز روی سطح آنها قرار گرفته‌اند. انجام این روش به یک عدد تقویت کننده امپدانس انتقالی نیاز دارد که بتواند هر کدام از فتودیودها را به یک مبدل A/D با رزولوشن عادی بیتی تبدیل کند. معمولا از این روش در شرایطی است.فاده می‌کنند که لازم باشد سریع به نتیجه دست پیدا کرده و در شرایط نوری متغیر کار کرد.

در این دوره کارشناسی دقیق موتور به کارآموزان اموزش داده خواهد شد زیرا فروشندگان ممکن است. برای حل مشکلاتی از قبیل مشکل پیستون، روغن سوزی و&#; از راهکارهای کوتاه مدت است.فاده کنند و از این نظر بررسی موتور از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.



( مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس ) های دیگر در رودهن