تشخیص رنگ در شرق تهران ( مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس )

Car Color Detection-1
Car Color Detection-2
0263-2513625
09122653088 09122060929



محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.

تهرانپارس، نارمک، نیروی هوایی، تهران نو، پیروزی، مجیدیه، حکیمیه، سبلان و رسالت را می‌توان مهم‌ترین مناطق شرق تهران دانست. هر چند این محله‌ها از نظر سبک ساختمان‌سازی، بافت شهری و ترافیک شباهت‌های زیادی با هم دارند اما باید دانست که تفاوت‌های آنها نیز سبب تغییر شرایط خرید در این مناطق شده است.. مثلاً

نظام آباد را بسیاری به عنوان محله اصیل و قدیمی تهران یاد می کنند که در محدوده منطقه و ۸ قرار گرفته است.. از آنجایی که در دوران پهلوی نظامیان ارتش شاهنشاهی در این محله مستقر شده بودند بسیاری از محلی ها اسم این منطقه را نظام آباد گذاشته و از آن پس این نام در تهران همگیر شده است.. نظام آباد که امروزه به دلیل دسته های عاشورا و محرم خود شناخته می شود گاهی اوقات نیز به دلیل وجود خانه های خاص مشهور شده است.. در چند سال اخیر ساخت و سازهای تجاری در این منطقه رونق پیدا کرده و تیراژه یکی از مهمترین فازهای گسترش بخش تجاری در این منطقه می باشد


آموزشگاه آزمون خودرو تسهیلات ویژه ای را جهت خرید دستگاه تست رنگ دیجیتال EC و دستگاه دیاگ برای کارآموزان فراهم نموده است. و کارآموزان گرامی می توانند با تسهیلات اقساطی یکساله دستگاه دیاگ خود را خریداری نمایند و از تخفیف ویژه جهت خرید دستگاه تشخیص رنگ دیجیتال EC برخوردار شده و از گارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند گردند.

کارآموزان دورهای تخصصی خودرو، در طی دوره های آموزشی هم به صورت تئوری و عملی تحت آموزش قرار خواهند گرفت و آموزش های عملی به کمک جدیدترین تجهیزات دیجیتال و دستگاه های موردنیاز برگزار خواهد شد.پس از گذراندن دوره کارشناسی خودرو، کارآموز یک دوره کاراموزی رایگان خواهد داشت و همراه کارشناسان تامین خودرو به پروژه های کارشناسی خواهند رفت.

در طول دوره، کارآموز صفر تا صد تخصص مربوطه را فرا گرفته و پس از موفقیت در آزمون مدرک معتبری از آموزشگاه آزمون خودرو، کارت هوشمند و وزارت صنعت معدن و تجارت دریافت می نمایدو سپس برای دریافت گواهی مهارت سازمان فنی و حرفه ای ثبت نام می شوند.



( مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس ) های دیگر در شرق تهران