تشخیص رنگ در شهر جدید اندیشه ( مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس )

Car Color Detection-1
Car Color Detection-2
0263-2513625
09122653088 09122060929



یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.


برای شرکت در دوره های آموزش کارشناسی خودرو اصلا نیاز به پیش زمینه هم ندارید چون حرفه بصورت صفر تا صد توسط مدرس بسیار با تجربه به شما اموزش داده میشه و بعداز دوره امکان کاراموزی نامحدود و رایگان داریم که باعث تکمیل تجربه شما میشه

تشخیص انواع رنگ با سنسور یکی از نیازهای اساسی بسیاری از صنایع می‌باشد. مثلا اگر به سراغ صنعت چاپ برویم، متوجه خواهیم شد که در این صنعت اهمیت فوق العاده‌ای برای حساسیت و دقت رنگ‌ها قائل هستند. سیستم‌های بازرسی در چنین صنایعی برای اینکه بتوانند رنگ‌ها را به خوبی و با دقت بررسی کنند، به تصاویر است.اندارد و بهینه شده رنگ‌ها وابسته می‌باشند، چون این تنها راهی است. که می‌توان از طریق آن مطمئن شد که دستگاه‌ها و سیستم‌های مختلف هنگام کار با داده‌های رنگی یکسان، نتایج برابری خواهند داشت. این امکان باعث می‌شود که است.انداردهای فوق‌العاده بالای اینگونه صنایع به خوبی رعایت شوند.

 اما باید به یک نکته اشاره کرد که تقریباً پایه تمام سیستم های تشخیص رنگ بر اساس قسمت می‌باشد که همان متد RGB  می باشد به همین دلیل در این مقاله بطور مفصل در مورد این روش بحث شده و در ادامه توضیحاتی در مورد دو نوع دیگر هم می آید و در انتها روشهای کلی تشخیص رنگ توسط پردازش تصویر نیز به طور خلاصه توضیح داده شده اند.



( مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهر جدید اندیشه