تشخیص رنگ در شهر ری ( مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس )

Car Color Detection-1
Car Color Detection-2
0263-2513625
09122653088 09122060929



شهر ری یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شهرهای ایران است. که زمان پدید آمدن به دوران آریایی‌ها باز می‌گردد. بسیاری از ما تا به حال بارها و بارها نام این شهر را شنیده‌ایم اما به طور دقیق نمی‌دانیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. برای آشنایی با این شهر و تاریخچه آن، تا انتهای این مطلب از

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

تا اینجا که متوجه شدیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌هایی دارد، حال می‌خواهیم بدانیم چطور از تهران به شهر ری برویم؟ اگر از تهران به مشهد یا بالعکس با قطار سفر کرده باشید، در مسیر خود از شهر ری نیز گذر کرده‌اید. علاوه بر این شهر ری در مسیر راه آهن تهران – بندرترکمن نیز قرار دارد.


سنسورهای تشخیص رنگ سنسوپارت و باسلر، سنسورهای همه کاره‌ای هستند که برای انجام کارهای مربوط به اتوماسیون صنعتی بسیار مناسب می‌باشند. این نوع سنسورها می‌توانند به راحتی رنگ‌ها را تشخیص داده و آن‌ها را به طرز فوق‌العاده‌ای مرتب کنند. علاوه بر این‌ها، سنسوپارت دارای سنسورهایی است. که می‌توان از آنها برای تشخیص رنگ‌های نامرئی و درخشان نیز است.فاده کرد.

برای شرکت در دوره های آموزش کارشناسی خودرو اصلا نیاز به پیش زمینه هم ندارید چون حرفه بصورت صفر تا صد توسط مدرس بسیار با تجربه به شما اموزش داده میشه و بعداز دوره امکان کاراموزی نامحدود و رایگان داریم که باعث تکمیل تجربه شما میشه

در این روش سنسور تشخیص رنگ متشکل از یک ردیف فتودیود با فیلترهای رنگی است. که با یک عدد تقویت کننده امپدانس انتقالی ترکیب شده‌اند. برای انجام این فرآیند به یک مدار خارجی نیز نیاز است. تا بتوان قبل از اینکه ولتاژ آنالوگ را به پردازنده سیگنال دیجیتال ارسال می‌کنند، به خروجی دیجیتال تبدیل کرد. از روش تشخیص رنگ‌ها با سنسور از طریق تبدیل ولتاژ نور به آنالوگ در شرایطی است.فاده می‌کنند که در آنها چرخه‌های مورد نظر کوتاه‌تر، چرخه توسعه محصول سریع تر و شرایط نور و فضا بسیار خوب باشند.



( مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهر ری