تشخیص رنگ در شهریار ( مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس )

Car Color Detection-1
Car Color Detection-2
0263-2513625
09122653088 09122060929



شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.

مجموعه تلویزیونی شهریار به کارگردانی کمال تبریزی در ۸ ساخته شد و در آن جلوه‌هایی از زندگی این شاعر به تصویر کشیده شده است.، این مجموعه در سال ۸ از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد و از سوی برخی فرزندان شهریار مورد انتقاد قرار گرفت.

شهریار دوران کودکی خود را درمیان روستائیان پاکدل آذربایجانی گذراند. اما هنگامی که به تبریز آمد مفتون این شهر جذاب و تاریخ ساز و ادیب پرور شد. دوران تحصیلات اولیه خود را در مدارس متحده ، فیوضات و متوسطه تبریز گذراند و با قرائت و کتابت السنه ترکی ، فارسی و عربی آشنا شد.


با توجه به ضررهای احتمالی هنگام خرید و فروش خودرو ، حضور یک کارشناس خبره در زمینه کارشناسی رنگ، بدنه و فنی خودرو الزامی است. که صفر تا صد خودرو را از نظر رنگ، بدنه و فنی بررسی نماید و ایرادات و مشکلات خودرو را به خریدار گزارش دهد تا بتواند خریدی مطمئن با قیمتی مناسب داشته باشد که در دوره کاربردی کارشناسی خودرو ،این موارد به طور کامل به کارآموزان گرامی به صورت تئوری و عملی آموزش داده می شود و دانش و تجربه فنی کارشناسان ما به کارآموزان منتقل می گردد.

اگر خودرویی سیستم جلوبندی سالمی نداشته باشد در رانندگی اختلال ایجاد می شود و مواردی چون ساییدگی و فرسودگی لاستیک های خودرو ناشی از مشکل و ایراد در جلوبندی خودرو است. و به همین دلیل بسیار مهم است. که کارآموزان سلامت جلوبندی را بطور کامل آموزش ببینند، تا بتوانند بررسی نمایند.

بعد از اتمام دوره آموزش کارشناسی خودرو در صورت نیاز شرکت به نیرو الویت است.خدام در شرکت تامین خودرو را دارید و ‌‌همچنین یک کلاس بصورت رایگان با تدریس مدیریت شرکت برگزار میشه که بازار کار و نحوه کسب درامد از این حرفه را هم کاملا به شما اموزش می دهند



( مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس ) های دیگر در شهریار