تشخیص رنگ در غرب تهران ( مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس )

Car Color Detection-1
Car Color Detection-2
0263-2513625
09122653088 09122060929



شاید تا اوایل سال کمتر فردی محله شهرک راه آهن را به عنوان محل سکونت خود انتخاب میکرد ولی امروزه این منطقه به حدی مشهور شده که از آن به عنوان قطب گردشگری تهران یاد می کنند. شهرک راه آهن در منطقه تهران و در کنار سه اتوبان حکیم ، آزادگان و خرازی قرار دارد و از سمت غرب نیز به محله وردآورد ختم می شود. آغاز ساخت و ساز در این منطقه به سال و همزمان با برگزاری المپیک آسیایی تهران باز می گردد که دولت وقت ایران به منظور برگزاری مناسب این رقابت ها محله دهکده المپیک را راه اندازی کرد و از آنجایی که غرب این منطقه فضای مناسبی برای شهرسازی داشت تعاونی کارکنان شرکت راه‌آهن که این منطقه را در سال خریداری کرده بودند کلید ساخت و ساز را در آن زدند.

پیش از دهه غرب تهران تنها شامل دو منطقه   و می شد ولی از آنجایی که این دو منطقه نسبت به تمامی مناطق دیگر بزرگ تر بودند شهرداری تهران تصمیم گرفت غرب تهران را به منطقه ، ، و تقسیم کند. منطقه که از سمت غرب به وردآورد شمالی ختم می شود شامل محله هایی همچون چیتگر شمالی ، دهکده المپیک و شهرک راه آهن می شود و منطقه نیز شامل تهرانسر می شود که در ادامه این به صورت جزئی نگاهی به آن ها می اندازیم.

اگر ساکن تهران یا حتی در حومه شهر تهران ساکن هستید صد در صد اسم میدان صنعت به گوشتان خورده است. جالبه بدانید این میدان در تیر ماه سال ۵ همزمان با روز صنعت افتتاح شد. این میدان تنها میدان این منطقه است. برخی از ساکنین تهران، این میدان را با نام میدان شهرک غرب هم می شناسند. میدان صنعت در قسمت جنوب شهرک غرب قرار گرفته و انتهای شمالی بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری (بزرگراه امام) و مسیرهای ورودی-خروجی بزرگراه همت را به بلوارهای خوردین، پاک نژاد و فرحزادی را به هم متصل می کند.


همانطور که قبلا اشاره کردیم، تشخیص رنگ‌ها با سنسور اهمیت فوق العاده‌ای در صنایع مختلف دارد که از این میان، صنعت چاپ را مثال زدیم. اما بسیاری از صنایع دیگر نیز هستند که به این روش متکی هستند. صنایع تولید رنگ، تولید منسوجات، تولید لوازم آرایشی و یا بسته‌بندی از جمله این صنایع می‌باشند. این فناوری حتی در پزشکی نیز اهمیت و کاربرد زیادی دارد. در واقع در پزشکی از سنسورهای تشخیص رنگ برای تشخیص خون، تجزیه و تحلیل نمونه‌های ادرار و یا حتی جراحی دندان‌ها نیز است.فاده می‌کنند.

شرکت نوین‌ ایلیا‌ صنعت فعالیت خود را از سال در زمینه اتوماسیون صنعتی آغاز کرد. این شرکت با شعار راهکارهای نوآورانه در صنعت اتوماسیون، یکی از برندهای پیشرو در زمینه تامین تجهیزات و ساخت ماشین‌آلات بینایی ماشین و پردازش تصویر است..

مقدمه است.راتژی تولید فعلی سیستم های ساخت را بر حسب سنسورها ،محرکها ، افکتورها ، کنترلی ها و حلقه های کنترلی تعریف می کند . سنسورها وسیله برای جمع آوری اطلاعات از عملیات تولید و فرایند های در حال انجام هستند . دراکثر موارد، سنسورها برای تبدیل یک تحریک فیزیکی به یک سیگنال الکتریکی مورداستفاده قرار می گیرند که این سیگنال توسط سیستم تولیدآنالیز شده وتصمیماتی برای هدایت عملیات گرفته ...



( مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس ) های دیگر در غرب تهران