تشخیص رنگ در ورامین ( مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس )

Car Color Detection-1
Car Color Detection-2
0263-2513625
09122653088 09122060929



یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید ورامین است.. گردشگران در سفرهای خود به خرید کردن علاقه دارند و در سفرهای به سراغ مراکز خرید می‌روند تا علاوه بر تهیه سوغاتی، یادگاری نیز تهیه کنند. از معروف‌ترین مراکز خرید ورامین می‌توان به:پاساژ گل نرگس، خیابان محمدآباد قرچک و میدان امام ورامین اشاره نمود.

دشت ورامین در حاشیه کویر مرکزی ایران قرار دارد. از این دشت در گذشته به‌دلیل حاصلخیزی بالا، به‌عنوان زمین‌ کشاورزی است.فاده می‌شد. در زمان حکومت پهلوی،‌ ورامین از مراکز مهم کشاورزی به شمار می‌رفت. از آنجا که در طول تاریخ به‌دلیل زمین‌های وسیع و حاصلخیز، این دشت همواره مورد توجه بوده است.،‌ آثار تاریخی بسیاری را در آن یافته‌اند که می‌توان تمدن آن را با سیلک کاشان یا شهر سوخته سیستان مقایسه کرد. تاکنون ۵ اثر تاریخی در این منطقه کشف شده است.. رودخانه جاجرود از مهم‌ترین رودخانه‌های این دشت محسوب می‌شود.

وارمین از جنوب با دریاچه نمک همجوار است. و همین امر باعث شده تا اقلیم این شهرستان بیشتر کویری و نیمه‌بیابانی باشد. میزان بارش در این شهرستان به نسبت دیگر شهرهای تهران بسیار کمتر است. و تقریبا بارندگی زیادی در وارمین ثبت نمی‌گردد. کمترین دما وارمین در دی‌ماه ثبت شده و بیشتر میزان بارش ورامین نیز متعلق به ماه‌‌های زمستان است..


درود وخداقوت .بنده تصمیم دارم کارگاه اموزشی تشخیص رنگ را شرکت کنم ودر زمینه سلامت رنگ وشاسی خودرو اطلاعات خود را کامل نموده وبعدا اقدام کنم در ضمن بنده سال سابقه کار در نیروگاه حرارتی مگاواتی اصفهان تجربه فنی به عنوان بهره بردار دیگ بخار وتوربین وسیکل حرارتی که در سیکل رنکلین بررسی می گرددرا انجام وظیفه نموده ام وطبق علاقه در کنار شغلم در وزارت نیرو به رشته مکانیک خودروکه در سیکل اتو بررسی میگردد در حال فعالیت بوده ام هرچند هنوز خود را در ابتدای راه میدانم وهمواره به دنبال یادگیری بهتر وبیشتر در کنار کارم می باشم.سپاس از مهربانیتان.

تشخیص انواع رنگ با سنسور یکی از نیازهای اساسی بسیاری از صنایع می‌باشد. مثلا اگر به سراغ صنعت چاپ برویم، متوجه خواهیم شد که در این صنعت اهمیت فوق العاده‌ای برای حساسیت و دقت رنگ‌ها قائل هستند. سیستم‌های بازرسی در چنین صنایعی برای اینکه بتوانند رنگ‌ها را به خوبی و با دقت بررسی کنند، به تصاویر است.اندارد و بهینه شده رنگ‌ها وابسته می‌باشند، چون این تنها راهی است. که می‌توان از طریق آن مطمئن شد که دستگاه‌ها و سیستم‌های مختلف هنگام کار با داده‌های رنگی یکسان، نتایج برابری خواهند داشت. این امکان باعث می‌شود که است.انداردهای فوق‌العاده بالای اینگونه صنایع به خوبی رعایت شوند.

شرکت نوین‌ ایلیا‌ صنعت فعالیت خود را از سال در زمینه اتوماسیون صنعتی آغاز کرد. این شرکت با شعار راهکارهای نوآورانه در صنعت اتوماسیون، یکی از برندهای پیشرو در زمینه تامین تجهیزات و ساخت ماشین‌آلات بینایی ماشین و پردازش تصویر است..



( مشاوره و اجرا, خدمات و سرویس ) های دیگر در ورامین