فروش درایو و اینورتر در بومهن

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با افتتاح متروی تهران پردیس بر کیفیت تردد و حمل و نقل بومهن اضافه خواهد شد. به گفته عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در آخرین نشست شورای حمل و نقل که درخصوص، بررسی پروژه خط انتقال متروی پردیس برگزارشده بود گفته شد: پروژه متروی تهران پردیس دارای سه ایستگاه درشهرستان پردیس است. که ایستگاه سوم خط مترو بعد از پارک علم وفناوری پردیس می باشد و دسترسی ساکنین بومهن به تهران آسان تر خواهد شد.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.


امروزه کاربرد اینورتر دامنه ی وسیعی را فرا گرفته است. و در بسیاری از صنایع مورد نیاز است.. اینورتر یا درایو صنعتی معمولا به دستگاهی وصل می شود که در زمان است.ارت نباید در آن ضربه داشته باشیم. مثال بارز آن آسانسور هست که همه ما از آسانسور است.فاده کرده‌ایم، اگر دقت کرده باشید به هنگام حرکت کردن آسانسور، یک سرعت کنترل شده و آهسته داریم و بعد به سرعت عادی خودش می رسد و قبل از توقف سرعت کم می‌شود تا در نهایت توقف کند. این کار را درایو صنعتی انجام می دهد. از دیگر دستگاه‌هایی که می توانند از خروجی اینورتر برق صنعتی است.فاده کنند می‌توان موارد زیر را مثال زد:

اینورترهای موج مربعی دارای نامناسب‌ترین موج‌های تولید شده توسط اینورترها، در عملکرد تجهیزات و ابزارآلات الکتریکی می‌باشد. بنابراین می‌توان اینورتر با موج مربعی را در دسته ی بدترین نوع اینورترها قرار داد که به همین خاطر نیز در بازار با کم‌ترین قیمت نسبت به سایر مدل ها به فروش می‌رسد.

برای این مورد باید دقیقا مشخص کنیم الکتروموتوری که درایو به جهت آن انتخاب می‌شود دقیقا چه نوع فعالیتی انجام می‌دهد. این موتور آیا در یک جرثقیل فعالیت دارد یا در یک نوار نقاله. همچنین محل نصب و است.فاده از آن دارای چه ویژگی‌هایی است.؟ نوع بار چیست و نیاز به چه گشتاوری دارد. اصولا درایوهای گشتاور ثابت قادر هستند تا میزان بار بیشتری را تحمل کنند.



( فروش ) های دیگر