مشاوره و اجرا درایو و اینورتر در بومهن

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

از جاذبه‌های نزدیک به شهر رودهن، امامزاده سلطان مطهر است. که در مسیر جاده هراز و در فاصله ۵ کیلومتری شهر بومهن قرار گرفته است.. معماری بنای امامزاده مطهر دارای نقشه هشت ضلعی بوده و بنابر بر روایات، متعلق یکی از نوادگان امام صادق (ع) است.. در محوطه این بنا قبرهایی متعلق به دوران صفویه وجود دارد که متاسفانه تعدادی از آنها از بین رفته است..

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.


موتور الکتریکی برای آنکه شروع به کار کند، از جریان بالای شبکه بهره می‌گیرد. درایو سنگین کار سبب می‌شود تا موتور هنگام راه‌اندازی تمام ولتاژ شبکه را است.فاده نکند. در واقع اگر تا قبل است.فاده از درایو، موتور با جریانی تا ۵ برابر جریان نامی است.ارت می‌خورد، با بهره‌گیری از این کنترل‌کننده جریان راه‌اندازی به‌وضوح کاهش پیدا می‌کند‌.

درایو ماژولار SINAMICS S یک سیستم مدولار برای کاربردهای کنترل حرکت با کارایی بالا در ساخت کارخانه‌ها و ماشین‌آلات صنعتی است.. راه‌حل‌های سفارشی‌شده را می‌توان بر اساس طیف وسیعی از مؤلفه‌ها و عملکردهایی که به طور بهینه با یکدیگر هماهنگ هستند، پیاده‌سازی کرد.

در درایو علاوه بر راه اندازی نرم ، توقف هم می شود به صورت آهسته انجام گیرد. درایوها میتوانند موتور را بطور نرم و کاملا کنترل شده روشن و خاموش کنند. زمان خاموش و روشن را می شود با دقت تنظیم کرد.برای چپ گرد یا راست گرد ترمینال جداگانه وجود دارد که کار ما را آسان تر می کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر