فروش درایو و اینورتر در تهران

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پس از انقلاب ۵، طرح جامع تهران تنها برای ۸ سال به‌طور مستقیم مبنای کنترل و هدایت توسعهٔ پایتخت ایران بود و در دهه‌های گذشته، تغییرات کالبدی و توسعهٔ کلان‌شهر تهران بیشتر بر مبنای مجموعه‌ای از ضوابط و بخشنامه‌ها صورت گرفته‌است.

طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.

مسئولیت هماهنگی میان شهردار تهران و مناطق مختلف شهرداری و همچنین نظارت بر فعالیت‌های شهرداری مناطق بیست و دوگانه تهران بر عهده معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران است.. مستند به پرتال سازمانی، این معاونت در تعامل و راهبری مناطق و نواحی است..


سلام وقتی موتور وصل درایو میشه دو پارامتر گشتاور و فرکانس قابل تغییره و و قتی سرعت رو صفر میکنین یعنی فرکانس رو صفر کردین و اگر بخواین در این حالت شفت رو بچرخونین متوجه میشین که قفل هست و دلیلش هم اینه که گشتاور موتور هنوز فعاله و برای غیر فعال کردنش میبایست از تنظیمات درایو اقدام کنین

شرکت مشاور مهندسی با نام تجاری پرشیا سرو در سال راه اندازی شد. عمده فعالیت این شرکت، مشاوره و تامین تجهیزات اتوماسیون صنعتی، برق صنعتی و انواع اینورتر و درایو های صنعتی می باشد. همچنین این شرکت در زمینه راه اندازی و آموزش در این زمینه ها فعالیت پویایی دارد.

ماهر یک کارخانه تولید اطلاعات صنعتی است.. ما دوره‌های آموزشی عملی و کاربردی تولید می‌کنیم و در اختیار مهندسین و صنعتگران قرار می‌دهیم. تاکنون، بیش از  . نفر از دوره های آموزشی ماهر است.فاده کرده‌اند. نتایج این دانش پذیران نشان دهنده‌ی کیفیت بالای آموزش‌های ماهر است..



( فروش ) های دیگر