مشاوره و اجرا درایو و اینورتر در تهران

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پس از انقلاب ۵، طرح جامع تهران تنها برای ۸ سال به‌طور مستقیم مبنای کنترل و هدایت توسعهٔ پایتخت ایران بود و در دهه‌های گذشته، تغییرات کالبدی و توسعهٔ کلان‌شهر تهران بیشتر بر مبنای مجموعه‌ای از ضوابط و بخشنامه‌ها صورت گرفته‌است.

در برخی منابع اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال تأسیس شده‌است؛ اما در منابع دیگر اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال ۵۵ با نام مریضخانهٔ دولتی تأسیس شده‌است که نام آن، در سال برای قدردانی از

پس از رضاشاه فرایند دموکراتیزاسیون داری شهرها دوباره مورد توجه نیروهای مشارکت طلب سیاست ایران قرار می‌گیرد و تلاش می‌شود شهر در چارچوب مردم سالارانه در معنای پارلمانتاریستی آن و نزدیک الگوهای غربی اداره شود ماه عسل چنین ایده‌هایی به تصویب قائم مقامی وزارت کشور در غیبت انجمن شهر در سال ۵ و تصویب لایحه قانونی تشکیل شهرداری و انجمن شهر در سال ۸ منجر شد.


در صنایع مختلف از انواع الکتروموتورها برای مصارف مختلفی است.فاده می‌کنند. در بسیاری از مواقع در کنار راه اندازی کردن موتور الکتریکی که مستلزم قطع و وصل جریان برق است. این نیاز وجود دارد که دور کمتری از موتور برقرار باشد و یا بلعکس موتور الکتریکی با دور بیشتری فعالیت کند. همچنین برخی از موارد نیاز به راه اندازی کردن به شکل آهسته هستیم. در چنین مواقعی از درایو صنعتی است.فاده می‌شود تا این موارد به شیوه‌ای بهتر و البته ساده‌تر انجام گیرد.

منحنی V/F تعیین می کند چه ولتاژی بر اساس فرکانس تعریف شده به موتور وارد شود. همانطور که در شکل فوق مشاهده می شود یک الگو با فرکانس دلخواه توسط کاربر انتخاب می شود و هر کدام از الگوها سرعت و گشتاور مشخصی را برای موتور ایجاد می کنند. در این روش ولتاژ و فرکانس با یک شیب ثابت به مقدار تنظیم شده می رسند و کنترلی روی گشتاور موتور نداریم.

در آکادمی تسلا کالا مقالات آموزشی در زمینه های اصلاح ضریب قدرت و انواع خازن های فشار ضعیف را می‌توانید مطالعه کنید.تسلاکالا به عنوان فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت برق، با پایبندی به سه اصل، قیمت منصفانه، مشاوره فنی و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا اعتماد مشتریان را به خود جلب نماید. به محض ورود به سایت تسلاکالا با دنیایی از تجهیزات رو به رو می‌شوید!



( مشاوره و اجرا ) های دیگر