مشاوره و اجرا درایو و اینورتر در جنوب تهران

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این منطقه از مناطق جنوب شرقی تهران است. که در توسط کوه های جنوب شرقی احاطه شده و تنها راه ارتباطی این محله با تهران از راه غرب است. .منطقه از قدمت بالایی هم برخوردار است. که در مطلب اختصاصی این منطقه به آن پرداخته ایم . محله های منطقه تهران عبارتند از :

در راستای برابری امکانات رفاهی در جنوب تهران ، خطوط اتوبوس رانی بسیاری برای جابجایی مسافران در سطح محله ها و پایانه های جنوب تهران راه اندازی شده است. . همچنین با پیگیری های مسئولین خدوم شهرداری تهران ، تعداد ایستگاه های متروی  جنوب تهران هم روز به روز درحال افزایش است. . از این رو میتوان کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی در جنوب تهران را مطلوب و قابل قبول خواند . 

این منطقه با مساحتی بالغ بر کیلومتر مربع در جنوب غربی تهران قرار دارد و با شهرستان های قدس ، شهریار و اسلامشهر همسایه است. . اغلب مساحت منطقه به امور صنعتی ، انبارداری و حمل و نقل اختصاص یافته است. . این منطقه دارای محله است. که عبارتند از :


اینورتر برق صنعتی یا همان درایور AC وسیله ایست که در جهت کنترل الکترو موتور های جریان متناوب AC مورد است.فاده قرار می گیرد. یکی از مهمترین پارامترها در سرعت کار این دستگاه ها فرکانس ولتاژ ورودی میباشد که تغییر آن جهت تنظیم سرعت به عهده اینورتر می باشد. دستگاه های اینورتر صنعتی به دو دسته ورودی تک فاز و ورودی سه فاز تقسیم می شود. منظور از ورودی، برق ورودی شبکه شهری به اینورتر می باشد و منظور از اینورتر تک فاز دستگاهی است. که با برق ورودی تک فاز کار می‌کند.

از نظر کاربرد می توان اینورترهای صنعتی را به دسته های مختلفی تقسیم کرد. برای راه اندازی پمپ‌ها و فن‌ها و آسانسورها و جرثقیل و نوارهای نقاله دستگاه‌های اکسترودر و… از اینورتر است.فاده می‌شود. همچنین برای پمپ و فن از اینورترهایی با گشتاور متغیر و برای آسانسور و نوار نقاله و جرثقیل از اینورتر با گشتاور ثابت و برای

قیمت درایو یا اینورتر صنعتی بستگی به نکات مختلفی از جمله کیلووات درایو یا اینورتر، تک فاز یا سه فاز بودن درایو، نوع کاربری سبک یا سنگین بودن درایو دارد. در انتخاب درایو یا اینورتر علاوه بر قیمت درایو حتما باید کارایی برند مورد نظر را در نظر گرفت و گرنه هر چقدر هم ارزان باشد توجیه مطلوب اقتصادی را نخواهد داشت. لذا برای انتخاب اینورتر و گرفتن قیمت اینورتر با واحد فروش اینورتر و درایو های صنعتی، هایپر صنعت فامکو تماس حاصل نمایید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر