فروش درایو و اینورتر در دماوند

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ماهی قزل آلای خال قرمز ماهی بومی کشور کانادا بوده که در دوران پهلوی جهت تکثیر به این دشت منتقل شده. افعی البرزی، افعی دماوندی، بزمجه، مارمولک، روباه، گرگ، خرس قهوه‌ای، پلنگ، گراز، کل و بزکوهی، قوچ و میش، آهو، موش صحرایی، قورباغه، لاک‌پشت، واشه، شهباز، عقاب، کبک، کبک دری، خفاش،

گیاهان دشت لار و بلندی‌های دربرگیرنده آن گوناگونی چشمگیری دارد. شماری از این گیاهان خوراکی و دارویی است. که در اردیبهشت ماه دوستداران سبزی چین را فرا می‌خواند. گون و خرگوشک و آویشن (اوشم) و شنگ، لواش، سیرک (تلم)، پیازک، قارچ وحشی، کاسنی، گلپر (الرگ)، شیرین بیان، باریجه، چای کوهی، بارهنگ و والک نمونه‌هایی از گیاهان دشت لار و بلندی‌های آن است.. زنبق وحشی بنفش و ارغوانی و مرغک و گل زرد، و شقایق دشت لار را در بهار رنگارنگ کرده زیبایی آن دو چندان می‌شود.

قلهٔ دماوند در فرهنگ کشور ایران مظهر پایداری و است.واری و یک نماد ملّی است. و همچنین مضمون اشعار بسیاری از شاعران قرار گرفته از جمله آنها شعر دماوندیه ملک الشعرای بهار است. که تاکنون در قالب اثری ملّی به ثبت رسیده و به روش‌های گوناگون از آن به عنوان نمادی ملّی یاد می‌شود.


با است.فاده از این روش می توان برای گشتاور محدودیت اعمال نمود تا از اعمال گشتاور مخرب که باعث آسیب دیدن موتور و یا ماشین می شود، جلوگیری نمود. پس در این روش محاسبات برداری بوده و برخلاف روش قبل که اسکالر بود و فقط مقدار مهم است.، در اینجا موقعیت، زاویه و مقدار مهم است.. همچنین در این روش الکتروموتور امکان تولید درصد گشتاور نامی خود را در فرکانس . هرتز دارد.

سلام، یک موتور اسب، کیلووات و موتور یک اسب / کیلووات، هر سه موتور سه فاز دارم روی دستگاه بلوکه زنی و همزمان با اینها یک موتور اسب خازن تکفاز هم روشن میشه که واسه دستگاه بتن هستش که میشه متناوب روشنشون کرد. برق محل کار هم تکفاز ولت هستش در اوج مصرف حدوا آمپر هم میشه ممنون میشم راهنمائیم کنید.

سلام، ویلایی در شمال دارم که در زمان تعلیلی از آن است.فاده می کنم. در همان زمان به علت هجوم مسافران با افت شدید توان برق مواجه شده که باعث می شود یخچال و کولر گازی کار نکند و گاها روشنایی هم قطع شود. اینورتر ها می توانند چاره باشند؟ آیا اینورتر در زمان افت توان به مدت چند ساعت می تواند جریان یکنواخت بدهد؟



( فروش ) های دیگر