مشاوره و اجرا درایو و اینورتر در دماوند

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نام دماوند به دو صورت دماوند و دنباوند ثبت شده است.. این کوه را با نام‌های کاملا متفاوت بیکنی و جبل لاجورد نیز معرفی کرده‌اند. در مورد دلیل نام‌گذاری دماوند در فرهنگ معین آمده است.: دم (دمه، بخار) + آوند = دماوند؛ دارای دمه و دود و بخار (آتشفشان).

تقریبا پنج نوع مار، انواع عقرب، بزمجه، انواع خانواده موش‌ها و گورکن در این منطقه دیده می‌شود. بیشتر گزنده‌های این محدوده سم مهلکی ندارند؛ حتی نیش خطرناک‌ترین خزنده‌ها نیز تا چند ساعت پس از گزش قابل درمان است.. در کوه دماوند، گزندگان در ارتفاعات بالاتر از متر بسیار کم به چشم می‌خورند.

برخی اعتقاد دارند که دماوند آتشفشانی نیست. اما برخی دیگر معتقد هستند که آتشفشان دماوند فعال است. و خروج گاز و چشمه‌های آب‌گرم، علامت فعال بودن آن است.. دکتر مهدی زارع از متخصصانی است. که اعتقاد دارد دماوند یک کوه آتشفشانی فعال است..


ما در شرکت پرشیا سرو با توجه به نیاز رو افزون صنعت کشور برای کنترل خطوط تولید و راه اندازی اتوماسیون صنعتی در کارخانه ها اقدام به فروش درایو صنعتی در مدمدل ها و برندهای مختلف کرده ایم. ما آماده دادن هرگونه مشاوره فروش درایو صنعتی به شما مشتریان گرامی متناسب با هر کاربری می باشیم.

شرکت توسعه صنعت پارس ماشین واردکننده با کیفیت ترین سیلندر و مارپیچ های اکسترودر در ایران می باشد. همچنین این شرکت نماینده رسمی شرکت Goumao، نماینده رسمی کمپانی JIE ، نماینده رسمی اینورترهای صنعتی کومارک (cumark) و نماینده رسمی محصولات کمپانی Kukdong کره جنوبی در ایران نیز می باشد.

سلام، ویلایی در شمال دارم که در زمان تعلیلی از آن است.فاده می کنم. در همان زمان به علت هجوم مسافران با افت شدید توان برق مواجه شده که باعث می شود یخچال و کولر گازی کار نکند و گاها روشنایی هم قطع شود. اینورتر ها می توانند چاره باشند؟ آیا اینورتر در زمان افت توان به مدت چند ساعت می تواند جریان یکنواخت بدهد؟



( مشاوره و اجرا ) های دیگر