مشاوره و اجرا درایو و اینورتر در دیزین

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیست مبتدی، بالای رستوران چشمه و در شمال شرق مجموعه قرار گرفته است.. آموزش اسکی و تمرین افراد مبتدی،‌ در این پیست صورت می‌گیرد. در این پیست می‌توانید به تله‌اسکی مبتدی دیزین نیز دسترسی داشته باشید. طول این تله‌اسکی، ۵ متر و ارتفاع آن، متر است..

درواقع پیست اسنو پارک دیزین جایی است. که اسکی‌بازان حرفه‌ای و ورزشکاران به حرکات نمایشی و مسابقات جذاب خود می‌پردازند و شاید شما نتوانید مثل آن‌ها اسکی کنید اما مطمئنا از تماشای آن‌ها، آن هم در ارتفاع بالا و شیب‌های هیجانی پیست اسکی دیزین لذت خواهید برد.

اسنومبیل، خودروهای مخصوصی هستند که برای راه رفتن و حرکت در جاهای پربرفی مانند پیست دیزین طراحی شده‌اند. در پیست دیزین نیز، اسنومبیل‌هایی وجود دارند که می‌توانید با کرایه کردن آن‌ها، از سرعت و رانندگی در دل برف‌ها لذت ببرید.


از سال میلادی شرکت زیمنس درایوهای جدیدی جایگزین درایوهای Simovert و Micromaster کرده است.. نام سری جدید این درایوها با نام سینامیکس (Sinamics ) است.. از ویژگی های درایوهای سینامیکس نسبت به نسل قبل می توان به نوع کنترلر و تولید در توان های بالاتر و همچنین تنوع شبکه های صنعتی بخصوص پشتیبانی ازشبکه جدید Profinet در این درایوها نام برد. در ادامه به بررسی تمامی انواع درایوهای سینامیکس میپردازیم.

در این نوع از اینورترها در مواقعی که ارتباط با شبکه برق برای ما مهم است. و امکان جدا شدن از شبکه امکان پذیر نباشد و یا هنگامی که کاهش میزان هزینه برق مصرفی و است.فاده از انرژی خورشیدی مد نظر باشد، است.فاده از اینورتر های متصل به شبکه راه حل منطقی به نظر می رسد. در چنین حالتی میزان برق مصرفی شما  به هر میزانی که سیستم خورشیدی برق تولید نماید، کاهش یافته و موجب کاهش هزینه ها می گردد. بنابراین قیمت این نوع اینورتر که توان ورودی یکنواختی نداشته و جهت ایجاد برق DC به برق AC نیاز به الگوی خاصی دارد و در مقایسه با کنترل کننده های دور موتور معمولی بالاتر است..

در آکادمی تسلا کالا مقالات آموزشی در زمینه های اصلاح ضریب قدرت و انواع خازن های فشار ضعیف را می‌توانید مطالعه کنید.تسلاکالا به عنوان فروشگاه اینترنتی تخصصی صنعت برق، با پایبندی به سه اصل، قیمت منصفانه، مشاوره فنی و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا اعتماد مشتریان را به خود جلب نماید. به محض ورود به سایت تسلاکالا با دنیایی از تجهیزات رو به رو می‌شوید!



( مشاوره و اجرا ) های دیگر