فروش درایو و اینورتر در شرق تهران

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران با قرار داشتن در منطقه ، وسعت بسیار زیادی از ناحیه شرقی تهران را در بر گرفته اند. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به نارمک، وحیدیه، مجیدیه جنوبی، تهرانپارس، تسلیحات، فدک، کرمان، مدائن، هفت حوض، دردشت، زرکش، لشکر اشاره کرد. این مناطق دارای جاذبه های گردشگری و دیدنی متفاوتی می باشند و در نتیجه با آشنایی با این جاذبه های گردشگری از محله های شرق تهران می توانید به سادگی از آن ها دیدن کنید و در نتیجه با این جاذبه های دیدنی متعدد و زیبا آشنا شوید.

امکانات در شرق تهران بسیار گسترده و فراوان است. یعنی لازم نیست شما برای خرید لوازم مورد نظر، مراجعه به بانک یا تعمیرگاه یا حضور در بیمارستان و درمانگاه مسافت طولانی را طی کنید و دغدغه داشته باشید. اگر قصد خرید خانه در نارمک، پیروزی یا تهرانپارس را دارید بهتر است. بدانید دراین محله‌ها، خیابان‌هایی پیدا می‌شود که در آن امکانات از جمله: سوپر مارکت، هایپر مارکت، رستوران، فست‌فود، فروشگاه پوشاک، شیرینی فروشی، خشکبار فروشی، بانک، تعمیرگاه، قصابی، درمانگاه، بیمارستان، کفاشی، آرایشگاه، باشگاه ورزشی و امکانات دیگر در آن وجود دارد و هزینه زیادی بابت حضور در این مراکز هزینه نخواهید کرد.

محله های شرق تهران واقع در منطقه نیز وسعت بسیار زیادی را در بر گرفته اند. در واقع این منطقه، مرز شرقی شهر تهران را تشکیل می دهد و دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی متعدد بوده و همچنین زیباترین محله های شرق تهران را درون خود قرار داده است.. جالب است. بدانید که تعدادی از محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، منطقه را نیز تشکیل می دهند و در نتیجه می توان گفت که از مهم ترین محله های شهر تهران به شمار می آید.


اینورتر برق صنعتی یا همان درایور AC وسیله ایست که در جهت کنترل الکترو موتور های جریان متناوب AC مورد است.فاده قرار می گیرد. یکی از مهمترین پارامترها در سرعت کار این دستگاه ها فرکانس ولتاژ ورودی میباشد که تغییر آن جهت تنظیم سرعت به عهده اینورتر می باشد. دستگاه های اینورتر صنعتی به دو دسته ورودی تک فاز و ورودی سه فاز تقسیم می شود. منظور از ورودی، برق ورودی شبکه شهری به اینورتر می باشد و منظور از اینورتر تک فاز دستگاهی است. که با برق ورودی تک فاز کار می‌کند.

قیمت درایو یا اینورتر صنعتی بستگی به نکات مختلفی از جمله توان اینورتر صنعتی (کیلو وات درایو یا اینورتر)، تک فاز یا سه فاز بودن درایو، نوع کاربری سبک یا سنگین بودن اینورتر دارد. در انتخاب درایو یا اینورتر علاوه بر قیمت درایو حتما باید کارایی برند مورد نظر را در نظر گرفت دی غیر این صورت خرید آن حتی با پایین ترین قیمت نیز توجیه مطلوب اقتصادی را نخواهد داشت. لذا برای انتخاب درست اینورتر صنعتی و دریافت مناسب ترین قیمت اینورتر، هم اکنون از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با مشاوران متخصص پارس درایو در واحد فروش اینورتر و درایو های صنعتی تماس حاصل نمایید.

موتورهای الکتریکی یکی از دستگاه‌های مهم و پرکاربرد در صنعت برق به شمار می‌روند. این موتورها برای راه‌اندازی و کنترل جریان متناوب آن‌ها به دستگاه‌هایی تحت‌عنوان درایو سنگین کار نیاز دارند. درایو صنعتی (VFD) که در اصطلاح به آن اینورتر نیز گفته می‌شود، با تغییر فرکانس و ولتاژ منبع تغذیه یک موتور الکتریکی را به حرکت درمی‌آورد.



( فروش ) های دیگر