مشاوره و اجرا درایو و اینورتر در شرق تهران

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تهرانپارس، نارمک، نیروی هوایی، تهران نو، پیروزی، مجیدیه، حکیمیه، سبلان و رسالت را می‌توان مهم‌ترین مناطق شرق تهران دانست. هر چند این محله‌ها از نظر سبک ساختمان‌سازی، بافت شهری و ترافیک شباهت‌های زیادی با هم دارند اما باید دانست که تفاوت‌های آنها نیز سبب تغییر شرایط خرید در این مناطق شده است.. مثلاً

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، از مزایای بسیار زیادی برخوردارند که از جمله این مزایا می توان به دسترسی آسان به مترو و خطوط بی آر تی، وجود خطوط اتوبوسی بسیار زیاد و همچنین تاکسی های متعدد در تمامی محله های منطقه تهران. 

شهریور و مهر را می‌توان ماه‌های رونق خرید و فروش خانه دانست. از سال‌های قدیم در شهر تهران شاهد افزایش خرید و فروش در پایان تابستان و آغاز پاییز بوده‌ایم. هر چند در سال‌های اخیر میزان خرید و فروش منازل مسکونی در این ایام نسبت به گذشته کاهش یافته است. اما هنوز هم بیشترین تعداد نقل و انتقال مسکن در دو ماه شهریور و ماه مهر ثبت می‌شود.


قیمت درایو یا اینورتر صنعتی بستگی به نکات مختلفی از جمله کیلووات درایو یا اینورتر، تک فاز یا سه فاز بودن درایو، نوع کاربری سبک یا سنگین بودن درایو دارد. در انتخاب درایو یا اینورتر علاوه بر قیمت درایو حتما باید کارایی برند مورد نظر را در نظر گرفت و گرنه هر چقدر هم ارزان باشد توجیه مطلوب اقتصادی را نخواهد داشت. لذا برای انتخاب اینورتر و گرفتن قیمت اینورتر با واحد فروش اینورتر و درایو های صنعتی، هایپر صنعت فامکو تماس حاصل نمایید.

همانطور که در تصویر مشاهده می شود، خروجی DC دارای ریپل های AC می باشد. با افزودن یک خازن روی باس DC می توانیم ریپل AC ایجاد شده در ولتاژ را حذف کنیم. این خازن ریپل AC را جذب کرده و ولتاژ DC صاف ایجاد می کند. برای درایوهایی که ولتاژ ورودی موثر (RMS) آنها ولت می باشد، ریپل AC در باس DC معمولا کمتر از ولت است. بنابراین ولتاژ باس DC تقریبا ولت می شود. البته ولتاژ واقعی به عواملی مانند سطح ولتاژ خط AC تغذیه درایو، سطح عدم تعادل ولتاژ در سیستم قدرت، بار موتور، امپدانس سیستم قدرت و یا هرگونه فیلتر یا راکتور درایو بستگی دارد.

اینورتر صنعتی یا همان درایو صنعتی با نام تجاری VARIABLE FREQUENCY DRIVE که به صورت اختصار (VFD) نامیده می‌شود در معنی لغوی معکوس کننده می باشد و نوعی کنترل کننده دور و راه انداز موتور است.. از نظر الکترونیکی هرگونه دستگاهی که برق DC را به برق AC تبدیل کند (مبدل DC TO AC)، اینورتر نامیده می‌شود. اینورتر ها این قابلیت را دارند برق AC خروجی را با ولتاژ و فرکانس مورد نیاز کاربر تامین و تولید کنند. در نهایت از برق AC تولید شده در خروجی اینورتر صنعتی (VFD)، می توانیم انواع موتور های AC سه فاز را کنترل و راه اندازی کنیم. اگر در است.فاده از الکترو موتورها نیاز به تغییر سرعت در کاربری خود دارید، اینورتر به آسانی با افزایش یا کاهش سرعت موتور می تواند نیازهای شما را برآورده کند. اینورتر برق صنعتی را با نام‌های دیگری مانند: درایو سرعت متغیر، درایو سرعت قابل تنظیم، درایو فرکانس قابل تنظیم و درایو های صنعتی نیز می شناسیم. در حقیقت در اینورتر های صنعتی با تغییر نسبتی از ولتاژ و فرکانس می توانیم سرعت شفت را کنترل کنیم. اینورتر این قابلیت را دارد که توسط برق تک فاز موتور های سه فاز تا توان کیلو وات را با برق تک فاز با مصرف بهینه کنترل و راه اندازی کنیم. شرکت توسعه صنعت پارس ماشین (



( مشاوره و اجرا ) های دیگر