فروش درایو و اینورتر در شمال تهران

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آجودانیه که پیش از این بیشتر به عنوان محله باغات تهران شناخته می شد امروزه یکی از محله های اعیان نشین تهران است. که به دلیل خانه های لوکس و خیابان های عریض خود شناخته می شود. این محله یکی از معدود محله های شمال تهران است. که کاربری آن بیشتر مسکونی می باشد! وجود مجتمع تجاری و تفریحی عرش آجودانیه نیز سبب شده بخش تجاری در این منطقه حضور پر رنگ تری به خود بگیرد.

محله های شمال تهران مساحت بسیار سیعی از منطقه پایتخت را تشکیل داده اند. همانطور که در مطالب بالا نیز اشاره کردیم، منطقه تهران دارای مساحت بسیار زیادی بوده و در نتیجه، محله های بسیار زیادی را در درون خود قرار داده است.. از جمله محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند می توان به محله برق آلستوم، گیشا، مرزداران، تهران ویلا، سعادت آباد، شهرک مخابرات، شهرک غرب، صادقیه، شهر آرا، طرشت، فرحزاد، تهران ویلا، ستارخان، همایون شهر، اشاره کرد. 

از محله های قدیمی تهران که قدمت آن به زمان حکومت قاجاریه می رسد. این منطقه از آنجایی که در نزدیکی امام زاده صالح قرار داشت از همان زمان آسفالت بود. محققین تاریخی عنوان کرده اند سکنه این محله در زمان قاجاریه فرد بوده است.. امروزه قلهک به عنوان یکی از اصلی ترین محله های مسکونی تهران شناخته می شود که مسجد جامع قلهک به عنوان اصلی ترین بخش آن به حساب می آید.


این نوع اینورتر ها را با نامهای دیگری مانند: درایو سرعت متغیر، درایو سرعت قابل تنظیم، درایو فرکانس قابل تنظیم و درایو های صنعتی نیز می شناسیم. از آنجا که اینورتر یک عنصر اصلی است.، گاهی اوقات درایو فرکانس متغیر به نام درایو اینورتر یا کلا اینورتر نامیده می شود. این محصول این قابلیت را دارد که توسط برق تک فاز موتور های سه فاز تا توان کیلو وات را با برق تک فاز با مصرف بهینه کنترل و راه اندازی کند.

معمولا به دستگاهی وصل می شود که در زمان است.ارت ما نباید ضربه داشته باشیم. مثال بارز آن آسانسور هست که همه ما از آسانسور است.فاده کرده ایم، اگر دقت کرده باشید به هنگام حرکت کردن آسانسور، یک سرعت کنترل شده و آهسته داریم و بعد به سرعت عادی خودش می رسد و قبل از توقف سرعت کم می شود تا در نهایت توقف کند. این کار را درایو صنعتی انجام می دهد.

در زندگی روزمره مان هم می توانیم موارد بسیاری را پیدا کنیم که درایوهایی با سرعت ثابت و سرعت متغیر (یا درایو هایی با قابلیت  تنظیم سرعت) برای انجام طیف وسیعی از عملکردها از جمله کنترل شیو برقی صورت، کنترل دور فن رایانه و یا عملیات شستشوی خودکار، است.فاده کرده اند.



( فروش ) های دیگر