مشاوره و اجرا درایو و اینورتر در شمال تهران

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله نیاوران که در منطقه تهران تاسیس شده است. یکی دیگر از مناطق قدیمی تهران است. که قدمت آن به زمان پادشاهان قاجار باز می گردد که در این مناطق نیزارها را می کاشتند. این محله که دارای خیابان های مشهوری همچون باهنر ، میدان قدس و نیاوران است. به عنوان یکی از گران قیمت ترین محله های تهران به حساب می آید و در ارتفاع متری از سطح دریا ایجاد شده است.. بسیاری از تهرانی ها نیاوران را به عنوان سمبل محله های گران قیمت تهران به حساب می آورند.

دروس که از آن به عنوان دره روس ها نیز یاد می شود در مجاورت محله قلک قرار گرفته و از مهم ترین محله های تهران به حساب می آید. این محله که بخشی از منطقه تهران می باشد بیشتر به دلیل خیابان بندی اصولی و بر اساس است.انداردهای جهانی شناخته می شود. این منطقه از نظر قدمت ابتدا تصور می شد به زمان قاجاریه باز می گردد ولی اکتشافات باستان شناسی نشان می دهد زندگی در این منطقه به هزاران سال می رسد.

محله مینی سیتی را می تواند به دلیل قرار گرفتن در دامنه های البرز یکی از خوش آب و هوا ترین محله های تهران به حساب آورد. این محله که در شرقی ترین بخش منطقه تهران قرار گرفته است. از جنوب به ازگل و از شرق به سوهانک منتهی می شود. اولین شهربازی تهران به نام مینی سیتی در این منطقه تاسیس شد و وجود این سازه سبب شد تهرانی ها این منطقه را با این نام بشناسند.


اینورتر جدا از شبکه را نمی توان به برق شبکه متصل نمود و نیازی هم برای اتصال به شبکه در این اینورتر ها وجود ندارد. مکانیزم عملکرد این نوع اینورتر ها به صورتی است. که آن ها ولتاژ مستقیم موجود در باتری ولتی را به ولتاژ مستقیم ولت تبدیل می نمایند و از این طریق امکان است.فاده در وسایل برقی خانگی را برای مصرف کنندگان مهیا می سازند.

شرکت توسعه صنعت پارس ماشین (پارس درایو) با چندین سال سابقه مفید در زمینه واردات انواع تجهیزات صنعتی در ایران، یکی از عمده ترین تامین کنندگان و عرضه کنندگان اینورترهای شرکت های مختلف می باشد. از جمله شرکت های طرف قرارداد پارس درایو که در زمینه تولید اینورتر برق صنعتی فعالیت دارند می توان به شرکت هیوندای کره و ال اس کره و اشنایدر فرانسه و دلتای چین و تکو اشاره کرد. اینورتر یا درایو یکی از پرکاربردترین تجهیزات صنعتی به شمار می رود. پیشرفت علم و تکنولوژی در زمینه صنعت و ساخت تجهیزات صنعتی پیشرفته کمک بسیاری به سهولت امر در صنایع و تسریع روند کار صنعت نموده است..

برخی از کاربری‌ها شامل بارهای دو ربع هستند. این بارها در ربع اول و دوم عمل می‌کنند. به این معنی که در آنها سرعت مثبت و گشتاور متغیر است.. برخی منابع درایوهای دو ربع را به عنوان بارهایی که در ربع اول و سوم کار می‌کنند تعریف می کنند. که در آن سرعت و گشتاور جهت قطبی یکسان دارند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر