فروش درایو و اینورتر در شهر جدید اندیشه

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.


گروه صنعتی سپیانی فعالیت خود را از سال در زمینه اتوماسیون صنعتی شروع کرده و تاکنون توانسته است. پروژه های موفق زیادی در صنایع مختلف از سراسر ایران و کشورهایی همچون عراق، افغانستان، ارمنستان، گرجستان، قزاقستان و ترکیه را به انجام رساند.

معمولا به دستگاهی وصل می شود که در زمان است.ارت ما نباید ضربه داشته باشیم. مثال بارز آن آسانسور هست که همه ما از آسانسور است.فاده کرده ایم، اگر دقت کرده باشید به هنگام حرکت کردن آسانسور، یک سرعت کنترل شده و آهسته داریم و بعد به سرعت عادی خودش می رسد و قبل از توقف سرعت کم می شود تا در نهایت توقف کند. این کار را درایو صنعتی انجام می دهد.

قیمت درایو یا اینورتر صنعتی بستگی به نکات مختلفی از جمله توان اینورتر صنعتی (کیلو وات درایو یا اینورتر)، تک فاز یا سه فاز بودن درایو، نوع کاربری سبک یا سنگین بودن اینورتر دارد. در انتخاب درایو یا اینورتر علاوه بر قیمت درایو حتما باید کارایی برند مورد نظر را در نظر گرفت دی غیر این صورت خرید آن حتی با پایین ترین قیمت نیز توجیه مطلوب اقتصادی را نخواهد داشت. لذا برای انتخاب درست اینورتر صنعتی و دریافت مناسب ترین قیمت اینورتر، هم اکنون از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با مشاوران متخصص پارس درایو در واحد فروش اینورتر و درایو های صنعتی تماس حاصل نمایید.



( فروش ) های دیگر