مشاوره و اجرا درایو و اینورتر در شهر جدید اندیشه

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.

ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.


شرکت توسعه صنعت پارس ماشین واردکننده با کیفیت ترین سیلندر و مارپیچ های اکسترودر در ایران می باشد. همچنین این شرکت نماینده رسمی شرکت Goumao، نماینده رسمی کمپانی JIE ، نماینده رسمی اینورترهای صنعتی کومارک (cumark) و نماینده رسمی محصولات کمپانی Kukdong کره جنوبی در ایران نیز می باشد.

شرکت مشاور مهندسی با نام تجاری پرشیا سرو در سال راه اندازی شد. عمده فعالیت این شرکت، مشاوره و تامین تجهیزات اتوماسیون صنعتی، برق صنعتی و انواع اینورتر و درایو های صنعتی می باشد. همچنین این شرکت در زمینه راه اندازی و آموزش در این زمینه ها فعالیت پویایی دارد.

در این نوع از اینورترها در مواقعی که ارتباط با شبکه برق برای ما مهم است. و امکان جدا شدن از شبکه امکان پذیر نباشد و یا هنگامی که کاهش میزان هزینه برق مصرفی و است.فاده از انرژی خورشیدی مد نظر باشد، است.فاده از اینورتر های متصل به شبکه راه حل منطقی به نظر می رسد. در چنین حالتی میزان برق مصرفی شما  به هر میزانی که سیستم خورشیدی برق تولید نماید، کاهش یافته و موجب کاهش هزینه ها می گردد. بنابراین قیمت این نوع اینورتر که توان ورودی یکنواختی نداشته و جهت ایجاد برق DC به برق AC نیاز به الگوی خاصی دارد و در مقایسه با کنترل کننده های دور موتور معمولی بالاتر است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر