مشاوره و اجرا درایو و اینورتر در شهر ری

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.


اینورتر صنعتی یا همان درایو صنعتی به صورت هوشمند میزان بار وارده به موتور را تشخیص داده و متناسب با همان بار به موتور جریان می دهد و این جریان در بسیاری از مواقع از جریان نامی موتور کمتر است.. به دلیل آنکه موتور یک بار ر-اکتیو روی شبکه دارد، چنانچه از اینورتر برق صنعتی برای راه اندازی و کنترل موتور است.فاده گردد چون درایو دارای یک بانک خازنی می باشد، این بار ر-اکتیو را جبران می نماید و تنها بار اکتیو را از شبکه برق مصرف می نماید بنابراین جریان مصرفی بسیار کاهش می یابد. در بسیاری از کاربرد ها انرژی زیادی برای راه اندازی لازم است.، موتور انتخاب شده را با توان بالاتری انتخاب می کنند بنابراین میزان جریان بیشتری هم در حین کار از شبکه است.فاده می کند. چنانچه از اینورتر است.فاده شود اینورتر به صورت کاملا اتوماتیک این جریان را در حین راه اندازی به مقدار لازم افزایش و در حین کار به مقدار لازم کاهش می دهد بنابراین به طور کلی هزینه برق مصرفی کاهش چشم گیری خواهد داشت. در مواردی نیز به هنگام راه اندازی، موتور جریان بسیار بالایی از شبکه می کشد و موجب کاهش ولتاژ شبکه و ایجاد صدماتی به تاسیسات برق رسانی و سایر دستگاه ها می گردد.  این جریان به برابر جریان نامی موتور میرسد که بسیار نا مطلوب می باشد. برای حل این مشکل می توان از اینورتر های صنعتی است.فاده کرد که در این صورت این اضافه جریان بسیار اندک خواهد شد (حداکثر ٫ برابر). به عنوان مثال اگر یک موتور با جریان نامی آمپر کار کند در هنگام راه اندازی این جریان به آمپر می رسد اما در صورت است.فاده از اینورتر این جریان به حداکثر آمپر میرسد. کاهش جریان موتور به صورت اتوماتیک در هنگامی که بار موتور کم می شود. این قابلیت به غیر از

قیمت درایو یا اینورتر صنعتی بستگی به نکات مختلفی از جمله کیلووات درایو یا اینورتر، تک فاز یا سه فاز بودن درایو، نوع کاربری سبک یا سنگین بودن درایو دارد. در انتخاب درایو یا اینورتر علاوه بر قیمت درایو حتما باید کارایی برند مورد نظر را در نظر گرفت و گرنه هر چقدر هم ارزان باشد توجیه مطلوب اقتصادی را نخواهد داشت. لذا برای انتخاب اینورتر و گرفتن قیمت اینورتر با واحد فروش اینورتر و درایو های صنعتی، هایپر صنعت فامکو تماس حاصل نمایید.

اینورتر یکی از این وسایلی است. که با ورود خود، بسیاری از مشکلات را در صنایع و دستگاه ها مرتفع نموده است.. اینورترهای صنعتی به عنوان هسته اصلی تولید توان در یک منبع تغذیه بدون وقفه می‌باشند به همین علت کیفیت ولتاژ و قابلیت اطمینان فاکتورهای اصلی در انتخاب یک اینورتر صنعتی است.. همچنین داشتن راندمان بالا به همراه رگولاسیون مناسب به همراه حفظ کمترین میزان اختلال موجی شامل آفست و هارمونیک‌های ورودی و خروجی دیگر فاکتورهای یک اینورتر برق صنعتی است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر