مشاوره و اجرا درایو و اینورتر در شهرک صنعتی خوارزمی

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی خوارزمی به یکی از بهترین و بزرگ ترین شهرک های صنعتی تهران تبدیل می شود و با است.ان تهران فاصله قابل توجهی دارد. با توجه به اینکه می توان مسیر این شهرک صنعتی به است.ان تهران را با است.فاده از جاده های مختلف کوتاه کرد، سرمایه گذاری هایی برای احداث جاده های جدید انجام شده است..

شهرک صنعتی خوارزمی در فاصله نسبتا زیادی از تهران واقع شده است.. اما احداث جاده کمربندی پاکدشت که دقیقا از مقابل این شهرک می گذرد، یک پروژه ملی بسیار بزرگ است. که فاصله تهران تا این شهرک صنعتی را به حدود دقیقه کاهش می دهد. این شهرک در مجاورت اتوبان و آزادراه تهران &#; مشهد قرار دارد و عرض . کیلومتری آزادراه فضای مناسبی را برای تبلیغات صنعتگران ایجاد کرده است..  به همین دلیل وزیر راه و شهرسازی راه های مختلفی را برای تامین هزینه های اضافی ساخت این جاده بررسی کرده و با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور، بیش از کیلومتر ساخته شده است..

شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..


اینورترهای سینوسی همانطور که از اسم آن ها مشخص است.، موج متناوب تولید می نمایند و شکل موج تولیدی آن ها ترکیبی از شکل موج مربعی و سینوسی می باشد که به همین علت، موج آن ها را شبه سینوسی نیز می نامند. اینورتر های موج سینوسی را می توان به عنوان اقتصادی ترین نوع اینورتر نام برد که نسبت به سایرین کاربرد بیشتری دارد. این اینورتر ها به دلیل مزایای زیادی که دارند از جمله قیمت مناسب آن ها در اکثر وسایل برقی مانند تلویزیون ها، کامپیوتر ها، رادیو ها و بسیاری از وسایل روشنایی مورد است.فاده قرار می گیرند. اما تجهیزات صنعتی نظیر موتور ها قابلیت راه اندازی با این اینورترها را ندارند. در نتیجه نتیجه درایو های سینوسی را باید در کاربری های سبک به کار برد.

اینورتر صنعتی یا همان درایو صنعتی به صورت هوشمند میزان بار وارده به موتور را تشخیص داده و متناسب با همان بار به موتور جریان می دهد و این جریان در بسیاری از مواقع از جریان نامی موتور کمتر است.. به دلیل آنکه موتور یک بار ر-اکتیو روی شبکه دارد، چنانچه از اینورتر برق صنعتی برای راه اندازی و کنترل موتور است.فاده گردد چون درایو دارای یک بانک خازنی می باشد، این بار ر-اکتیو را جبران می نماید و تنها بار اکتیو را از شبکه برق مصرف می نماید بنابراین جریان مصرفی بسیار کاهش می یابد. در بسیاری از کاربرد ها انرژی زیادی برای راه اندازی لازم است.، موتور انتخاب شده را با توان بالاتری انتخاب می کنند بنابراین میزان جریان بیشتری هم در حین کار از شبکه است.فاده می کند. چنانچه از اینورتر است.فاده شود اینورتر به صورت کاملا اتوماتیک این جریان را در حین راه اندازی به مقدار لازم افزایش و در حین کار به مقدار لازم کاهش می دهد بنابراین به طور کلی هزینه برق مصرفی کاهش چشم گیری خواهد داشت. در مواردی نیز به هنگام راه اندازی، موتور جریان بسیار بالایی از شبکه می کشد و موجب کاهش ولتاژ شبکه و ایجاد صدماتی به تاسیسات برق رسانی و سایر دستگاه ها می گردد.  این جریان به برابر جریان نامی موتور میرسد که بسیار نا مطلوب می باشد. برای حل این مشکل می توان از اینورتر های صنعتی است.فاده کرد که در این صورت این اضافه جریان بسیار اندک خواهد شد (حداکثر ٫ برابر). به عنوان مثال اگر یک موتور با جریان نامی آمپر کار کند در هنگام راه اندازی این جریان به آمپر می رسد اما در صورت است.فاده از اینورتر این جریان به حداکثر آمپر میرسد. کاهش جریان موتور به صورت اتوماتیک در هنگامی که بار موتور کم می شود. این قابلیت به غیر از

اینورتر صنعتی یا همان درایو صنعتی با نام تجاری VARIABLE FREQUENCY DRIVE که به صورت اختصار (VFD) نامیده می‌شود در معنی لغوی معکوس کننده می باشد و نوعی کنترل کننده دور و راه انداز موتور است.. از نظر الکترونیکی هرگونه دستگاهی که برق DC را به برق AC تبدیل کند (مبدل DC TO AC)، اینورتر نامیده می‌شود. اینورتر ها این قابلیت را دارند برق AC خروجی را با ولتاژ و فرکانس مورد نیاز کاربر تامین و تولید کنند. در نهایت از برق AC تولید شده در خروجی اینورتر صنعتی (VFD)، می توانیم انواع موتور های AC سه فاز را کنترل و راه اندازی کنیم. اگر در است.فاده از الکترو موتورها نیاز به تغییر سرعت در کاربری خود دارید، اینورتر به آسانی با افزایش یا کاهش سرعت موتور می تواند نیازهای شما را برآورده کند. اینورتر برق صنعتی را با نام‌های دیگری مانند: درایو سرعت متغیر، درایو سرعت قابل تنظیم، درایو فرکانس قابل تنظیم و درایو های صنعتی نیز می شناسیم. در حقیقت در اینورتر های صنعتی با تغییر نسبتی از ولتاژ و فرکانس می توانیم سرعت شفت را کنترل کنیم. اینورتر این قابلیت را دارد که توسط برق تک فاز موتور های سه فاز تا توان کیلو وات را با برق تک فاز با مصرف بهینه کنترل و راه اندازی کنیم. شرکت توسعه صنعت پارس ماشین (



( مشاوره و اجرا ) های دیگر