فروش درایو و اینورتر در شهرک صنعتی قرچک

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


در حالت ترانزیستوری جفت ترانزیستور وجود دارد که در هر نیم موج بار ON و OFF می کند تا یک خروجی فاز بسازد. یکی از جفت ترانزیستورها به باس مثبت DC و یکی به باس منفی DC متصل می شود تا شکل موج کامل ساخته شود. فرکانس خروجی معمولا تا هرتز است. که بعضی اینورترها خروجی تا هرتز را نیز ساپورت می کنند.

ورودی و خروجی در اینورترها به دو دسته آنالوگ و دیجیتال تقسیم می‌شوند. همچنین از نظر تعداد نیز این ورودی و خروجی‌ها با هم متفاوتند. از این رو در زمان انتخاب کردن درایو مورد نظر باید به تعداد آن‌ها توجه کرد تا برای نیاز ما مناسب و کارمد باشند.

درایوهایی که با برق مستقیم یا همان DC کار می‌کنند نسبت به درایوهای جریان متناوب یا AC قیمت بالاتری دارند. همینطور هزینه‌های نگهداری از آن‎‌ها نیز بیشتر می‌باشد. دلیل این گران بودن هم بخش زیادی به گرانتر بودن موتورهای الکتریکی است. که با جریان برق مستقیم کار می‌کنند. البته درایوهای AC نیز بسیار متداول و کاربردی هستند.



( فروش ) های دیگر