فروش درایو و اینورتر در شهرک صنعتی پیشوا

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..


قیمت درایو یا اینورتر صنعتی بستگی به نکات مختلفی از جمله توان اینورتر صنعتی (کیلو وات درایو یا اینورتر)، تک فاز یا سه فاز بودن درایو، نوع کاربری سبک یا سنگین بودن اینورتر دارد. در انتخاب درایو یا اینورتر علاوه بر قیمت درایو حتما باید کارایی برند مورد نظر را در نظر گرفت دی غیر این صورت خرید آن حتی با پایین ترین قیمت نیز توجیه مطلوب اقتصادی را نخواهد داشت. لذا برای انتخاب درست اینورتر صنعتی و دریافت مناسب ترین قیمت اینورتر، هم اکنون از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با مشاوران متخصص پارس درایو در واحد فروش اینورتر و درایو های صنعتی تماس حاصل نمایید.

این تجهیزات در در بازه‌های مشخصی از دما قادر به فعالیت هستند. همچنین ارتفاع مناسب تا حداکثر متر بالاتر از سطح دریا می‌باشد. چنانچه بازه‌ی دمایی و یا ارتفاع تفاوت فاحشی با میزان است.اندارد درایو صنعتی داشته باشد مشکلاتی در عملکرد آن به وجود خواهد آمد.

اینورتر برق صنعتی یا همان درایور AC وسیله ایست که در جهت کنترل الکترو موتور های جریان متناوب AC مورد است.فاده قرار می گیرد. یکی از مهمترین پارامترها در سرعت کار این دستگاه ها فرکانس ولتاژ ورودی میباشد که تغییر آن جهت تنظیم سرعت به عهده اینورتر می باشد. دستگاه های اینورتر صنعتی به دو دسته ورودی تک فاز و ورودی سه فاز تقسیم می شود. منظور از ورودی، برق ورودی شبکه شهری به اینورتر می باشد و منظور از اینورتر تک فاز دستگاهی است. که با برق ورودی تک فاز کار می‌کند.



( فروش ) های دیگر