فروش درایو و اینورتر در شهرک صنعتی چرمشهر

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این شهرک جزو بزرگترین شهرک های صنعتی تهران است. که با ساخت سوله‌هایی برای تولید چرم تاسیس و فعالیت می کند. شهرک صنعتی چرمشهر در حاشیه شهر تهران در شهرستان ورامین واقع شده است.. شهرک صنعتی چرمشهر یکی از شهرک صنعتی ورامین است. که با ظرفیت اشتغال هزار نفر در این شهرک راه اندازی شد که زمینه اشتغال بیشتر جوانان و کاهش بیکاری را فراهم کرده است..

این شهرک جزو بزرگترین شهرک های صنعتی تهران است. که با ساخت سوله‌هایی برای تولید چرم تاسیس و فعالیت می کند. شهرک صنعتی چرمشهر در حاشیه شهر تهران در شهرستان ورامین واقع شده است.. شهرک صنعتی چرمشهر یکی از شهرک صنعتی ورامین است. که با ظرفیت اشتغال هزار نفر در این شهرک راه اندازی شد که زمینه اشتغال بیشتر جوانان و کاهش بیکاری را فراهم کرده است..

شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.


اینورتر صنعتی یا همان درایو صنعتی با نام تجاری VARIABLE FREQUENCY DRIVE که به صورت اختصار (VFD) نامیده می‌شود در معنی لغوی معکوس کننده می باشد و نوعی کنترل کننده دور و راه انداز موتور است.. از نظر الکترونیکی هرگونه دستگاهی که برق DC را به برق AC تبدیل کند (مبدل DC TO AC)، اینورتر نامیده می‌شود. اینورتر ها این قابلیت را دارند برق AC خروجی را با ولتاژ و فرکانس مورد نیاز کاربر تامین و تولید کنند. در نهایت از برق AC تولید شده در خروجی اینورتر صنعتی (VFD)، می توانیم انواع موتور های AC سه فاز را کنترل و راه اندازی کنیم. اگر در است.فاده از الکترو موتورها نیاز به تغییر سرعت در کاربری خود دارید، اینورتر به آسانی با افزایش یا کاهش سرعت موتور می تواند نیازهای شما را برآورده کند. اینورتر برق صنعتی را با نام‌های دیگری مانند: درایو سرعت متغیر، درایو سرعت قابل تنظیم، درایو فرکانس قابل تنظیم و درایو های صنعتی نیز می شناسیم. در حقیقت در اینورتر های صنعتی با تغییر نسبتی از ولتاژ و فرکانس می توانیم سرعت شفت را کنترل کنیم. اینورتر این قابلیت را دارد که توسط برق تک فاز موتور های سه فاز تا توان کیلو وات را با برق تک فاز با مصرف بهینه کنترل و راه اندازی کنیم. شرکت توسعه صنعت پارس ماشین (

اینورترهای سینوسی همانطور که از اسم آن ها مشخص است.، موج متناوب تولید می نمایند و شکل موج تولیدی آن ها ترکیبی از شکل موج مربعی و سینوسی می باشد که به همین علت، موج آن ها را شبه سینوسی نیز می نامند. اینورتر های موج سینوسی را می توان به عنوان اقتصادی ترین نوع اینورتر نام برد که نسبت به سایرین کاربرد بیشتری دارد. این اینورتر ها به دلیل مزایای زیادی که دارند از جمله قیمت مناسب آن ها در اکثر وسایل برقی مانند تلویزیون ها، کامپیوتر ها، رادیو ها و بسیاری از وسایل روشنایی مورد است.فاده قرار می گیرند. اما تجهیزات صنعتی نظیر موتور ها قابلیت راه اندازی با این اینورترها را ندارند. در نتیجه نتیجه درایو های سینوسی را باید در کاربری های سبک به کار برد.

در راه اندازی موتور، درایو ابتدا ولتاژ و فرکانس پایینی را اعمال می‌کند. بنابراین جریان هجومی راه‌اندازی اولیه را کنترل و محدود می‌کند. پس از است.ارت اولیه، فرکانس و ولتاژ اعمال شده با سرعت کنترل شده افزایش می‌یابد. این روش راه اندازی به موتور اجازه می‌دهد تا درصد گشتاور نامی خود را تولید کند. این در حالی است. که درایو کمتر از درصد جریان نامی خود را از شبکه اصلی و در محدوده سرعت پایین می‌گیرد. درایو را می‌توان طوری تنظیم کرد که از حالت سکون تا سرعت کامل به این میزان گشتاور برسد. با این حال عملکرد طولانی مدت با سرعت کم، باعث گرم شدن بیش از حد موتور می‌شود. به همین دلیل است.فاده از درایو بدون تهویه فن جداگانه امکان پذیر نیست.



( فروش ) های دیگر