فروش درایو و اینورتر در شهرک صنعتی چهاردانگه

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه

یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با


اینورترهای موج مربعی دارای نامناسب‌ترین موج‌های تولید شده توسط اینورترها، در عملکرد تجهیزات و ابزارآلات الکتریکی می‌باشد. بنابراین می‌توان اینورتر با موج مربعی را در دسته ی بدترین نوع اینورترها قرار داد که به همین خاطر نیز در بازار با کم‌ترین قیمت نسبت به سایر مدل ها به فروش می‌رسد.

شرکت مشاور مهندسی با نام تجاری پرشیا سرو در سال راه اندازی شد. عمده فعالیت این شرکت، مشاوره و تامین تجهیزات اتوماسیون صنعتی، برق صنعتی و انواع اینورتر و درایو های صنعتی می باشد. همچنین این شرکت در زمینه راه اندازی و آموزش در این زمینه ها فعالیت پویایی دارد.

موج تولیدی این اینورتر ها در بعضی اوقات به صورت سیکل کامل دقیقا مشابه با ولتاژ شهری می باشد. باید به این نکته توجه داشته که علا رغم اینکه قیمت اینورتر های سینوسی خالص بالاست، اما است.فاده از اینورترهای با تولید موج سینوسی خالص مزیت های زیاده دارد که از مهم ترین آن ها می توان به این نکته که این اینورترها توانایی راه اندازی هر نوع ماشین و تجهیز الکتریکی دیگری را به راحتی و بدون بروز هر گونه مشکلی دارند اشاره کرد. در حقیقت این نوع اینورتر از بهترین مدل درایو محسوب می گردد که می شود در کلیه مصارف از آن بهره گرفت.



( فروش ) های دیگر