فروش درایو و اینورتر در شهریار

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


 منظومه حیدربابا تجلی شور و خروش جوشیده از عشق شهریار به مردم آذربایجان است. ، این منظومه از جمله بهترین آثار ادبی در زبان ترکی آذری است.، و در اکثر دانشگاههای جهان از جمله دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده‌آمریکا مورد بحث رساله دکترا قرار گرفته است. و برخی از موسیقیدانان همانند هاژاک آهنگساز معروف ارمنستان آهنگ جالبی بر آن ساخته است..

در سال ، شهریار یکی از شناخته‌شده‌ترین شاعران سرزمینش بود و بارها در مراسم مختلف مورد تجلیل قرار گرفت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مراسم مشابهی برای بزرگداشت یک عمر تأثیرگذاری است.اد شهریار بر فرهنگ و ادب ایران‌زمین برگزار شد.

محمدحسین بهجت تبریزی که در سه دوره‌ی تاریخی قاجار، پهلوی و جمهوری اسلامی زیست، به فارسی و ترکی آذربایجانی شعر می‌سرود و اشعاری که از وی در هر دو زبان به یادگار ماند توانست جای خود را در ذهن مردم ایران‌زمین باز کند. از این شاعر بیش از هزار بیت شعر به زبان فارسی و حدود سه هزار بیت به زبان ترکی آذری به جای مانده است.. برخی از اشعار شهریار را می‌توان در زمره‌ی شاهکارهای ادبیات گنجاند، از جمله مجموعه‌ی «


اولین طبقه از درایو فرکانس متغیر یا VFD یا درایو AC، مبدل یا Converter است.. مبدل از عدد دیود تشکیل شده که این دیودها اجازه عبور جریان را فقط از یک جهت می دهند. به طور مثال هرگاه ولتاژ فاز A مثبت تر از ولتاژ فاز های B و C شود، دیود فاز A باز شده و اجازه عبور جریان را می دهد. هنگامی که ولتاژ فاز B مثبت تر از A شود، دیود فاز آن باز شده و دیود فاز A بسته می شود. همین امر برای سه دیودی که سمت منفی باس DC هستند نیز صادق است.. بنابراین با باز و بسته شدن هر دیود پالس جریان دریافت می کنیم. به اینورترهایی که به این روش کار می کنند اینورترهای پالسه گفته می شود و متداول ترین نوع اینورترها هستند.

شرکت توسعه صنعت پارس ماشین واردکننده با کیفیت ترین سیلندر و مارپیچ های اکسترودر در ایران می باشد. همچنین این شرکت نماینده رسمی شرکت Goumao، نماینده رسمی کمپانی JIE ، نماینده رسمی اینورترهای صنعتی کومارک (cumark) و نماینده رسمی محصولات کمپانی Kukdong کره جنوبی در ایران نیز می باشد.

قیمت درایو یا اینورتر صنعتی بستگی به نکات مختلفی از جمله کیلووات درایو یا اینورتر، تک فاز یا سه فاز بودن درایو، نوع کاربری سبک یا سنگین بودن درایو دارد. در انتخاب درایو یا اینورتر علاوه بر قیمت درایو حتما باید کارایی برند مورد نظر را در نظر گرفت و گرنه هر چقدر هم ارزان باشد توجیه مطلوب اقتصادی را نخواهد داشت. لذا برای انتخاب اینورتر و گرفتن قیمت اینورتر با واحد فروش اینورتر و درایو های صنعتی، هایپر صنعت فامکو تماس حاصل نمایید.



( فروش ) های دیگر