مشاوره و اجرا درایو و اینورتر در شهریار

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


استاد شهریار در اوایل تحصیل پزشکی، دلباخته‌ی دختری به نام ثریا شد و این دو مدتی نیز با هم نامزد بودند اما رقیب عشقی شهریار پسرعموی رضاشاه و شخصی پرنفوذ بود. ثریا، علی‌رغم اینکه به شهریار علاقه‌مند بود، در نهایت مجبور شد با چراغعلی سالار حشمت ازدواج کند.

 منظومه حیدربابا تجلی شور و خروش جوشیده از عشق شهریار به مردم آذربایجان است. ، این منظومه از جمله بهترین آثار ادبی در زبان ترکی آذری است.، و در اکثر دانشگاههای جهان از جمله دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده‌آمریکا مورد بحث رساله دکترا قرار گرفته است. و برخی از موسیقیدانان همانند هاژاک آهنگساز معروف ارمنستان آهنگ جالبی بر آن ساخته است..

مجموعه تلویزیونی شهریار به کارگردانی کمال تبریزی در ۸ ساخته شد و در آن جلوه‌هایی از زندگی این شاعر به تصویر کشیده شده است.، این مجموعه در سال ۸ از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد و از سوی برخی فرزندان شهریار مورد انتقاد قرار گرفت.


علاوه بر تمامی این نکات مثبت، اینورتر ها و درایو های امروزی قابلیت شبکه شدن و تشخیص خطا و ERROR  در خط تولید را دارا می باشند، که این مزیت اینورتر ها باعث افزایش راندمان و کنترل بهتر بر روی خطوط اتوماسیون میشوند. بنابراین صرفه جویی د ر مصرف انرژی، کنترل هوشمند الکتروموتور و کاهش جریان کشی اولیه در هنگام است.ارت سه دلیل مهم برای انتخاب اینورتر در صنعت می باشد.

ماهر یک کارخانه تولید اطلاعات صنعتی است.. ما دوره‌های آموزشی عملی و کاربردی تولید می‌کنیم و در اختیار مهندسین و صنعتگران قرار می‌دهیم. تاکنون، بیش از  . نفر از دوره های آموزشی ماهر است.فاده کرده‌اند. نتایج این دانش پذیران نشان دهنده‌ی کیفیت بالای آموزش‌های ماهر است..

چوک ها از یک بوبین سیم پیچی شده تشکیل شده اند که با عبور جریان از آن یک میدان مغناطیسی را بوجود می آورند. این میدان مغناطیسی افزایش جریان را محدود می کند، بنابراین هارمونیک ها را کاهش می دهد و از درایو در برابر امواج بلند و هارمونی های THDI و THDV محافظت می کند. نصب و انتخاب درست چوک می تواند سطح هارمونیک را تا درصد کاهش دهد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر