فروش درایو و اینورتر در فیروزکوه

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


رودخانه مهاباد از میان این روستا عبور می‌کند و عاملی مهم در حاصلخیزی و رونق کشاورزی در این منطقه شده است.. یکی از دیدنی‌های این روستای زیبا، حمام تاریخی آن است. که به دوران قاجار برمی‌گردد؛ اما در دوران صفویه ساخته شده است..

غار بورنیک از چندین بخش تشکیل شده است.. در ابتدا و هنگام وارد شدن، وارد تالار اول که محل اصلی سکونت بوده، خواهید شد. رفتن به سایر قسمت‌ها و تالارهای بعدی غار، نیازمندی کمی مهارت کوه‌نوردی است. که ممکن است. هرکسی از پس آن برنیاید. بهترین زمان سفر به این غار نیز فصل‌های گرم سال است. که تمام مزارع و زمین‌های اطراف سرسبز شده‌اند و هوا نیز خنک است..

تنگه میشینه مرگ یکی از جاهایی است. که هنگام صعود به قله میشینه مرگ از آن عبور خواهید کرد. در این تنگه باید راه خود را در داخل رودخانه ادامه دهید. طبیعت این ناحیه از روستا، پوشش گیاهی بسیار متنوعی دارد و به دلیل کوهستانی بودن منطقه، آب و هوای آن خنک و معتدل است.. بعد از به پایان رسیدن تنگه به


اینورتر صنعتی یا همان درایو صنعتی با نام تجاری VARIABLE FREQUENCY DRIVE که به صورت اختصار (VFD) نامیده می‌شود در معنی لغوی معکوس کننده می باشد و نوعی کنترل کننده دور و راه انداز موتور است.. از نظر الکترونیکی هرگونه دستگاهی که برق DC را به برق AC تبدیل کند (مبدل DC TO AC)، اینورتر نامیده می‌شود. اینورتر ها این قابلیت را دارند برق AC خروجی را با ولتاژ و فرکانس مورد نیاز کاربر تامین و تولید کنند. در نهایت از برق AC تولید شده در خروجی اینورتر صنعتی (VFD)، می توانیم انواع موتور های AC سه فاز را کنترل و راه اندازی کنیم. اگر در است.فاده از الکترو موتورها نیاز به تغییر سرعت در کاربری خود دارید، اینورتر به آسانی با افزایش یا کاهش سرعت موتور می تواند نیازهای شما را برآورده کند. اینورتر برق صنعتی را با نام‌های دیگری مانند: درایو سرعت متغیر، درایو سرعت قابل تنظیم، درایو فرکانس قابل تنظیم و درایو های صنعتی نیز می شناسیم. در حقیقت در اینورتر های صنعتی با تغییر نسبتی از ولتاژ و فرکانس می توانیم سرعت شفت را کنترل کنیم. اینورتر این قابلیت را دارد که توسط برق تک فاز موتور های سه فاز تا توان کیلو وات را با برق تک فاز با مصرف بهینه کنترل و راه اندازی کنیم. شرکت توسعه صنعت پارس ماشین (

ماهر یک کارخانه تولید اطلاعات صنعتی است.. ما دوره‌های آموزشی عملی و کاربردی تولید می‌کنیم و در اختیار مهندسین و صنعتگران قرار می‌دهیم. تاکنون، بیش از  . نفر از دوره های آموزشی ماهر است.فاده کرده‌اند. نتایج این دانش پذیران نشان دهنده‌ی کیفیت بالای آموزش‌های ماهر است..

صرفه جویی در انرژی مصرفی و به تبع آن کاهش هزینه برق، كاهش جریان راه اندازی، کاهش است.هلاک و افزایش طول عمر دستگاه و همچنین قابلیت راه اندازی الکتروموتورهای سه فاز از طریق برق تک فاز، از مزایای است.فاده از درایو فرکانس متغیر به شمار می آید.



( فروش ) های دیگر